تور قطر ارزان: فرناندز: قطر از برترین تیم های آسیا و دنیا است، تصمیم داریم برترین عملکردمان را نشان دهیم

به گزارش تور روسیه ارزان، سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: قطر در سطح بالای هندبال دنیا بازی می نماید و بهتر از ما بازی کرد.

تور قطر ارزان: فرناندز: قطر از برترین تیم های آسیا و دنیا است، تصمیم داریم برترین عملکردمان را نشان دهیم

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از شکست برابر قطر و عدم راهیابی به فینال بیستمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا اظهار کرد: ابتدا به تیم ملی قطر تبریک می گویم. والرو ریورا سرمربی این تیم از دوستان بسیار خوب من است و در انتها این تیم پیروز به راهیابی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا شد.

وی اضافه کرد: ما در 10 دقیقه نیمه نخست توانستیم برابر این تیم مقاومت کنیم و سپس این تیم قطر بود که قدرت خود را نشان داد. قطر تیم بسیار خوبی است و در سطح بالای هندبال دنیا بازی می نماید. آنها بهتر از ما در این بازی ظاهر شدند و توانستند در نهایت بازی را ببرند.

وی با اشاره به جایگاه بسیار خوب هندبال قطر و بحرین در آسیا و دنیا گفت: هر دو تیم بحرین و قطر که روبروی آنها بازی کردیم بهتر از ما بودند. این دو تیم در سطح بسیار بالایی از هندبال آسیا و دنیا هستند و کار دشواری مقابل این دو تیم داشتیم.

فرناندز در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه ترجیح می دهد در برابر کدام تیم در ملاقات رده بندی قرار گیرد، گفت: فرقی نمی نماید، باید بازی های مرحله نیمه نهایی تمام گردد تا ببینیم در برابر کدام تیم در رده بندی این رقابت ها باید به میدان برویم.

وی در انتها گفت: تصمیم داشتیم و داریم برترین عملکرد خود را در این رقابت ها را نشان دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2326

به "تور قطر ارزان: فرناندز: قطر از برترین تیم های آسیا و دنیا است، تصمیم داریم برترین عملکردمان را نشان دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: فرناندز: قطر از برترین تیم های آسیا و دنیا است، تصمیم داریم برترین عملکردمان را نشان دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید