رمضانی: امیدوارم مشکل میزبانی تیم های ایرانی در آسیا حل گردد

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، سعید رمضانی سرپرست تیم استقلال در مورد بحث کناره گیری تیم های ایرانی از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: این یک ظلم آشکار هست که در حال شکل گیری است. خوشبختانه به لحاظ امنیتی کشور ما شرایط خوبی دارد و بحث های در این حوزه به دور از واقع است. بازی کردن در کشور ثالث علاوه بر هزینه های مربوطه، تیم ها را در برنامه ریزی زمانی هم دچار مشکل می نماید. از همه مهم تر یک ظلم بزرگ به طرفداران ایرانی به خصوص طرفداران پرشور استقلال هم محسوب می گردد.

رمضانی: امیدوارم مشکل میزبانی تیم های ایرانی در آسیا حل گردد

از سفر با تور پاتایا تابستان 99 لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

وی اضافه نمود: همه فوتبالیست های ایرانی دوست دارند برای کشورشان در رقابت های بین المللی افتخارآفرینی نمایند ولی در این حوزه مجموعه بازیکنان و کادرفنی استقلال، تابع تصمیمات کلان هستیم. البته ما امیدواریم با رایزنی های اجرا شده این موضوع حل گردد و بتوانیم در ایران میزبان رقبای آسیایی باشیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خاتمه با اشاره به شرایط نامشخص برنامه های تیم های ایرانی در شرایط فعلی گفت: مشکل اصلی تیم های ایران به خصوص استقلال، شرایط نامشخص آن هاست. ما نمی دانیم کی بازی داریم تا بر اساس آن برنامه ریزی برای سفرها و تمرینات داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1007

به "رمضانی: امیدوارم مشکل میزبانی تیم های ایرانی در آسیا حل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضانی: امیدوارم مشکل میزبانی تیم های ایرانی در آسیا حل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید