لندروور بیخ گوش ایران در این کشور آسیایی فراوری خواهد شد!، عکس

به گزارش تور روسیه ارزان، گروه جگوار-لندروور به تازگی اعلام نموده که میخواهد کارخانه خودروسازی نو خود را در هند تأسیس کند. لندروورهای تولیدی در هند مختص این کشور خواهند بود.

لندروور بیخ گوش ایران در این کشور آسیایی فراوری خواهد شد!، عکس

امیرمسعود عابدین- گروه جگوار-لندروور (JLR) اعلام نموده است که مدل های رنجروور و رنجروور اسپرت به زودی در هند مونتاژ خواهند شد و این اولین باری است که یک رنجروور در خارج از بریتانیا فراوری می گردد. این مدل ها به طور انحصاری برای بازار هند در دسترس خواهند بود و نوید زمان انتظار کوتاه تری را برای مشتریان در حال توسعه رنجروور در این کشور می دهند.

این دو شاسی بلند پرچم دار قبلاً به طور انحصاری در کارخانه Solihull در بریتانیا فراوری می شد که این شرکت با افتخار آن را خانه جهانی رنجروور نامیده است. با این تصمیم نو، تریم های خاصی از این خودروها در پونا واقع در نزدیکی بمبئی هند مونتاژ خواهند شد.

به گزارش خبرنگاران ، کارخانه پونا متعلق به شرکت مادر جگوار-لندروور، یعنی تاتا موتورز است. این شرکت از سال 2011 به عنوان مرکز فراوری ده محصول دیگر JLR که برای بازار هند طراحی شده اند، خدمت نموده است. این شرکت در حال حاضر رنجروور ایووک و ولار، جگوار F-Pace و لندروور دیسکاوری اسپرت را فراوری می نماید.

به گفته مدیر ارشد بازرگانی JLR، هند رشد مالی ثابت و قابل توجهی را در چند سال گذشته تجربه نموده است و انتظار می رود این مسیر در آینده نزدیک ادامه یابد.

رنجروور ساخت هند در دو تریم ارائه می گردد؛ تریم اتوبیوگرافی که دارای پیشرانه بنزینی 3.0 لیتری با قدرت 393 اسب بخار است و تریم HSE مجهز به موتور 3.0 لیتری دیزل با قدرت 348 اسب بخاری. قیمت اتوبیوگرافی از 312,981 دلار (معادل 18 میلیارد و 150 میلیون تومان) و HSE از 284,090 دلار (معادل 16 میلیارد و 480 میلیون تومان) شروع می گردد.

رنجروور اسپرت فراوری هند نیز با همان پیشرانه ها اما در تریم Dynamic SE در دسترس است. هر دو نسخه 168551 دلار (معادل 9 میلیارد و 775 میلیون تومان) قیمت دارند که در مقایسه با رنجروور LWB بزرگ تر و لوکس تر، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها ایجاد می نماید.

اولین مدل های فراوری هند در Range Rover House نو واقع در شهر ساحلی Alibaug به نمایش گذاشته خواهند شد. تحویل این خودروها در 24 می برای رنجروور و در 16 آگوست برای رنجروور اسپرت شروع می گردد.

منبع: Carscoops

227322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 خرداد 1403 بروزرسانی: 6 خرداد 1403 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2621

به "لندروور بیخ گوش ایران در این کشور آسیایی فراوری خواهد شد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لندروور بیخ گوش ایران در این کشور آسیایی فراوری خواهد شد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید