ماجدی: باشگاه ها به کمترین خواسته تیم امید احترام بگذارند

به گزارش تور روسیه ارزان، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال به تشریح آخرین شرایط تیم ملی فوتبال امید پرداخت.

ماجدی: باشگاه ها به کمترین خواسته تیم امید احترام بگذارند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، میرشاد ماجدی درمورد آخرین شرایط تیم ملی فوتبال امید، گفت: صعود تیم ملی امید به المپیک در همه ادوار از اهمیت بسیار زیادی برای فوتبال کشورمان برخوردار بوده است. به همین منظور فدراسیون فوتبال پس از انتخاب سرمربی جوان و ایرانی، کوشش خود را بکار گرفته تا دغدغه های این تیم جهت اجرای برنامه های موردنظر کادرفنی به حداقل برسد.

وی ادامه داد: تیم ملی امید دو رویداد مهم را در ازبکستان برای شرکت در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا و در هانگژو جهت حضور در بازی های آسیایی در پیش دارد. امید های کشورمان در ازبکستان باید با میزبان این مسابقات رو به رو شوند که چالش اصلی این مسابقات خواهد بود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال توضیح داد: از طرف دیگر شاگردان عنایتی در بازی های آسیایی در اولین گام با عربستان روبرو خواهند شد. بدون شک آماده سازی مناسب تیم ملی امید برای این 2 رویداد و این دو بازی، کلید اصلی موفقیت خواهد بود.

ماجدی اضافه کرد: همکاری و حمایت باشگاه ها، لازمه نتیجه گیری و موفقیت تیم ملی امید است. اگر می خواهیم تیم ملی بزرگسالان قوی تری در آینده نزدیک داشته باشیم و طلسم حضور در المپیک بشکند، همه باید نقش آفرینی درستی این مسیر داشته باشیم. در اینکه باشگاه ها به حضور بازیکنانشان احتیاج دارند شکی نیست، اما هدف همه ارکان فوتبال کشور کسب موفقیت تیم های ملی در عرصه های بین المللی است، پس باید دید خود را فراتر ببریم و به این حداقل خواسته به حقِ کادرفنی تیم ملی امید احترام بگذاریم.

وی در خاتمه توضیح داد: قطعا فدراسیون تمام کوشش خود را می نماید تا این تیم با برترین شرایط به این مسابقات اعزام گردد، اما سرمربی تیم ملی امید به بازیکنان خود برای نتیجه گیری در هر بازی احتیاج دارد و امیدوارم این بار باشگاه ها با همدلی و همراهی مضاعف، نقش ارزنده ای در موفقیت امید های فوتبال کشورمان ایفا نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مرداد 1402 بروزرسانی: 22 مرداد 1402 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2593

به "ماجدی: باشگاه ها به کمترین خواسته تیم امید احترام بگذارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجدی: باشگاه ها به کمترین خواسته تیم امید احترام بگذارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید