ماجرای آتش زدن 150 سیلندر گاز در ایرانشهر چه بود؟

به گزارش تور روسیه ارزان، فرماندار ایرانشهر در مورد آتش زدن سیلندر های گاز در ایرانشهر توضیحاتی داد.

ماجرای آتش زدن 150 سیلندر گاز در ایرانشهر چه بود؟

به گزارش خبرنگاران، شعبانی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: در چند روز گذشته در حمل گاز به ایرانشهر مشکلاتی به دلیل مبتلا شدن 3 نفر از رانندگان به کرونا بوجود آمد که از امروز با پیگیری های انجام شده رفع شد.

وی با بیان اینکه به میزان کافی گاز در ایرانشهر موجود است و از فردا چند دستگاه کشنده حمل گاز به شهرستان اضافه می گردد گفت: توزیع سیلندر گاز فقط در محله هایی که تعریف شده در سطح شهر صورت می گیرد.

علی شعبانی اضافه نمود: از آنجایی که تحویل گاز در مقابل شرکت ها ممنوع است شهروندان از حضور در مقابل شرکت های گاز شهرستان خودداری نمایند.

وی بیان نمود: امروز 3 نفر برای گرفتن سیلندر گاز به شرکت مکران گاز مراجعه کردند که به دلیل ممنوعیت تحویل گاز در مقابل شرکت پرسنل از تحویل سیلندر به افراد خودداری و اعلام کردند ماشین حامل سیلندر به داخل شهر می رود و از آنجا سیلندر تحویل بگیرید.

شعبانی گفت: متاسفانه این افراد در جهت شرکت مکران گاز به شهر ایرانشهر جلوی خودرو را می گیرند و اقدام به آتش زدن آن می نمایند که 150 سیلندر گاز و خودرو دچار حریق شد، اما خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشده است.

وی اضافه نمود: ماموران انتظامی و امنیتی شهرستان در حال تعقیب و دستگیری افرادی که اقدام به آتش زدن خودروی حامل سیلندر ها کردند هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2054

به "ماجرای آتش زدن 150 سیلندر گاز در ایرانشهر چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای آتش زدن 150 سیلندر گاز در ایرانشهر چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید