مبلغ تکمیل برج های دوقلو تکذیب شد!

به گزارش تور روسیه ارزان، پروژه برج های دوقلو کیو سال 93 کلنگ زنی شد اما مطابق پیش بینی ها طبق برنامه زمان بندی پیش نرفت.

مبلغ تکمیل برج های دوقلو تکذیب شد!

به گزارش خبرنگاران ، بر زمان بندی پروژه برج های دوقلو دائم تاکید می شد و بر این اساس تابلوی روزشمار نیز در محل احداث نصب گردیده بود که بعد از مدتی خاموش و زمان بندی حذف شد.

در قرارداد پروژه برج های دوقلو که مرتفع ترین سازه خرم آباد محسوب می گردد، سهم شهرداری 25 و سرمایه گذار 75 درصد اعلام گردیده و سرمایه گذار آن گروه عمران و ساختمان تعیین کوثر است.پروژه برج های دو قلو کیو با مسائل زیادی دست به گریبان بوده است! احمد مرادپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان درباره آخرین وضعیت این پروژه به خبرنگاران گفت: مشکل اصلی این پروژه ازجمله فروش، مسائل حقوقی، اختلاف با شهرداری و... را حل نموده ایم. وی ادامه داد: امروز و فردا پیش فروش واحدها شروع می گردد و عملیات اجرایی پروژه دوباره شروع خواهد شد. مرادپور افزود: به شرکت سرمایه گذار اعلام نموده ایم که با دو پیمانکار پروژه را پیش ببرند تا زودتر به بهره برداری برسد. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در پاسخ به پرسشی که صحت دارد شما گفته اید برای تکمیل پروژه 300 میلیارد تومان احتیاج است؟ گفت: بنده چنین صحبتی را مطرح ننموده ام و هرگز در مورد مبلغ حرفی نزده ام و عدد دقیق آن را نمی دانم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 225

به "مبلغ تکمیل برج های دوقلو تکذیب شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبلغ تکمیل برج های دوقلو تکذیب شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید