بازسازی آرامگاه خیام و عطار به زودی تکمیل می گردد (بازسازی ویلا)

به گزارش تور روسیه ارزان، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور گفت: تا دو ماه آینده بازسازی آرامگاه خیام و عطار بعلاوه بازسازی رباط شاه عباسی تکمیل می گردد. این خبر در بخش تکمیل بازسازی آرامگاه خیام و عطار است.

بازسازی آرامگاه خیام و عطار به زودی تکمیل می گردد (بازسازی ویلا)

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش پایگاه خبری عصر سفر، اسماعیل اعتمادی مطرح نمود: دو ماه پیش با پیمانکار قرارداد بسته ایم که مشغول کار روی رباط شاه عباسی، آرامگاه های عطار و خیام هستند.

وی اظهار کرد: تعداد زیادی استاد کار و کارگر در این اماکن مشغول به کار هستند و تقریبا بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور گفت: تا دو ماه آینده بازسازی آرامگاه خیام، آرامگاه عطار و آرامگاه کمال الملک تکمیل می گردد بعلاوه محوطه سازی و نورپردازی این اماکن نیز انجام خواهد شد. وی درباره روند بازسازی رباط شاه عباسی نیز بیان نمود: مسائل رباط به زودی برطرف خواهد شد و بازسازی آن مراحل نهایی خود را طی می نماید و بزودی تمام می گردد. در رابطه با رباط شاه عباسی همه پیش بینی ها صورت گرفته تا مسائل پیشین در فصل بارندگی تکرار نگردد.

منبع: همگردی
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2500

به "بازسازی آرامگاه خیام و عطار به زودی تکمیل می گردد (بازسازی ویلا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آرامگاه خیام و عطار به زودی تکمیل می گردد (بازسازی ویلا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید