مستندات گیک&zwnjبنچ خبر از رونمایی احتمالی این گوشی با تراشه قدرتمند کوالکام می&zwnjدهد

به گزارش تور روسیه ارزان، در حالیکه شایعه های مختلفی مبنی بر رونمایی گلکسی S21 بدون بهره مندی از چیپست جدید اسنپدراگون 888 طی هفته گذشته مطرح شده بود؛ مستندات گیک بنچ خبر از رونمایی احتمالی این گوشی با تراشه قدرتمند کوالکام می دهد.

مستندات گیک&zwnjبنچ خبر از رونمایی احتمالی این گوشی با تراشه قدرتمند کوالکام می&zwnjدهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو،در هفته ای که گذشت کوالکام چیپست پرچمدار خود یعنی اسنپدراگون 888 را رونمایی کرد و همزمان فهرست اولیه گوشی های هوشمندی که احتمالا با این تراشه قدرتمند به بازار عرضه خواهند شد را نیز منتشر کرد. به شکل عجیبی نام سامسونگ در فهرست اولیه منتشر شده نبود.

همین مساله باعث شد شایعه های مختلفی در مورد احتمال رونمایی پرچمداران بعدی سری S بدون بهره مندی از تراشه جدید کوالکام مطرح شود. در خبرهای غیررسمی حتی احتمال اینکه گلکسی S21 تنها با چیپست اگزینوس 2100 روانه بازار شود نیز مطرح شد.

نتایج بنچمارک گیک بنچ گوشی هوشمندی با شماره مدل SM-G991U منتسب به گلکسیS21 که با چیپست با اسم رمز Lahaina (منتسب به چیپست اسنپدراگون 888) مورد بررسی قرار گرفته، شایعات قبلی را در مورد عدم بهره مندی پرچمداران سری S از اسنپدراگون 888 زیر سوال می برد.

گوشی هوشمند مورد بررسی با چیپست هشت هسته ای با سرعت پایه 1.8 گیگاهرتز، رم 8 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 11، در تست تک هسته ای گیک بنچ پیروز به کسب امتیاز 1075 و در تست چند هسته ای نیز امتیاز 2916 را از آن خود کرد.

انتظار می رود گلکسی S21 با نمایشگر 6.2 اینچی سوپرامولد اینیفیتی O با نرخ بروزرسانی 120 هرتز، رزولوشن+FHD و حسگراثر انگشت زیر نمایشگر به بازار عرضه شود.

با توجه به مستندات مربوط به بنچمارک گیک بنچ احتمالا پرچمدار سری S کره ای ها در برخی بازارها با چیپست اگزینوس 2100 و در برخی دیگر از بازارها با چیپست اسنپدراگون 888 معرفی شوند.

این گوشی هوشمند احتمالا در نسخه های مختلف با رم 8 یا 12 گیگابایتی و ظرفیت حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی با امکان افزایش ظرفیت داخلی از طریق microSD در دسترس کاربران قرار می گیرد.

به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد گوشی های پرچمدار سری گلکسی S21 را در تاریخ 14 ژانویه (25 دی) رونمایی کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1677

به "مستندات گیک&zwnjبنچ خبر از رونمایی احتمالی این گوشی با تراشه قدرتمند کوالکام می&zwnjدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستندات گیک&zwnjبنچ خبر از رونمایی احتمالی این گوشی با تراشه قدرتمند کوالکام می&zwnjدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید