مشخصات و قیمت احتمالی گوشی میان رده تازه موتورولا فاش شد

به گزارش تور روسیه ارزان، شرکت موتورولا با در نظر گرفتن سیاست و استاندارهای نو خود، میخواهد تا سال 2022 را با رونمایی و عرضه محصولات نو پرقدرت تر از گذشته آغاز کند. پیش تر دیدیم که این شرکت از گوشی هوشمند موتو جی استایلوس 2022 رونمایی کرد، اما اطلاعات دیگری درباره سایر گوشی های هوشمند نو این شرکت در فضای مجازی منتشر نشده است. اما این فرایند تغییر خواهد نمود زیرا گفته می گردد که اولین گوشی هوشمند پرچم دار این شرکت در سال 2022 با نام موتو اج 30 پرو به زودی معرفی و روانه بازارهای جهانی خواهد شد. بر اساس آخرین اطلاعات این گوشی هوشمند پرچم دار در تاریخ 5 اسفند ماه معرفی می گردد. بعلاوه گوشی میان رده نو این شرکت با نام موتورولا G22 در راه است که در ادامه به آنالیز مشخصات و قیمت لو رفته آن می پردازیم.

مشخصات و قیمت احتمالی گوشی میان رده تازه موتورولا فاش شد

گوشی هوشمند موتورولا G22 جزء آن دسته از گوشی های هوشمندی است که کاربران برای خرید آن احتیاج نیست هزینه زیادی بپردازند، چون طبق آخرین اطلاعات منتشر شده قیمت این گوشی هوشمند در حدود 200 یورو خواهد بود. همان طور که از نامش پیداست از این گوشی موتورولا نمی توان انتظار زیادی داشت، اما با توجه به قیمت 200 یورویی آن تعیینات معقول و قابل قبولی دارد. باید اشاره کنیم که نسل قبلی این گوشی هوشمند موتورولا G21 نیست؛ در واقع به دلایل ناتعیینی موتورولا چنین گوشی را وارد بازار نکرده است. بنابراین موتورولا G22 می تواند جانشین G20 باشد.

درباره طراحی این گوشی هوشمند موتورولا افشاگران خبر می دهند که این گوشی هوشمند قرار است به جای پنل قدیمی مبتنی بر ناچ موتو G20، از یک حفره نمایشگر مدرن برای تعبیه کردن دوربین سلفی بهره ببرد. به همین دلیل انتظار می رود که این گوشی هوشمند نو موتورولا با نمایشگر 6.5 اینچی LCD IPS با رزولوشن 1600 × 720 پیکسل روانه بازار گوشی های هوشمند گردد. بعضی شایعه ها هم از نمایشگر LED این گوشی خبر می دهند که در این صورت قیمت آن بالاتر خواهد رفت.

گفته می گردد که قلب تپنده G22 را پردازنده هلیو G37 مدیاتک تشکیل می دهد. بعلاوه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی این پردازنده را در امر پردازش کمک می نمایند. سیستم دوربین این میان رده نو موتورولا از سه لنز تشکیل شده که متشکل از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم f/1.8، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم f/2.2 و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. باید اشاره کنیم که یک لنز سلفی 16 مگاپیکسلی در حفره نمایشگر این گوشی هوشمند دیده می گردد که کاربران از آن می توانند برای برقراری تماس های صوتی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

منبع تغذیه موتورولا G22 را طبق نوترین اطلاعات یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که سرعت شارژ آن تعیین نیست. این گوشی هوشمند 185 گرم وزن دارد و بعلاوه از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می نماید. سیستم عامل اندروید 12 نیز به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده است. باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از اینترنت نسل چهارم (4G) بهره می برد و 5G نیست که شاید همین مقوله بسکمک از کاربران این شرکت را ناامید کند.

همان طور که در ابتدای خبر به آن اشاره شد نسل قبلی این گوشی یعنی موتورولا G20 اردبیهشت سال جاری روانه بازار گوشی های هوشمند شد. به عنوان یادآوری بد نیست بگوییم که G20 از یک پنل 6.5 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD و رفرش ریت 90 هرتزی بهره می برد. پردازنده آن را تراشه Unisoc T700 تشکیل می دهد که از هسته های Cortex-A55 و Cortex-A75 استفاده می نماید. همراه این تراشه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی امور پردازشی این گوشی هوشمند را انجام می دهند.

در سیستم دوربین این گوشی ما شاهد بهره گیری از سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دو لنز 2 مگاپیکسلی هستیم. باتری موتو G20 از ظرفیت 5000 میلی آمپرساعتی برخوردار است که با شارژر 10 وات شارژ می گردد. احتمالا در روزهای آینده اخبار دقیق تری از این گوشی نو شرکت موتورولا منتشر می گردد.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2358

به "مشخصات و قیمت احتمالی گوشی میان رده تازه موتورولا فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات و قیمت احتمالی گوشی میان رده تازه موتورولا فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید