معرفی 9 دسته بازی برتر و خوش دست؛ برترین ها برای گیمرهای حرفه ای

به گزارش تور روسیه ارزان، برای گیمرهای حرفه ای که با کامپیوتر بازی می نمایند، ماوس و کیبورد همواره گزینه بهتری نسبت به دسته های مدرن بازی بوده است؛ اما با متداول شدن استفاده از کنسول ها، بازی هایی طراحی و ارائه شدند که برای کنترل کامل و البته درک لذت بیشتر از آن ها، به دسته هایی شبیه دسته های کنسول احتیاج بود. این دسته ها شبیه به کنترل نماینده های دو کنسول اصلی بازار، یعنی ایکس باکس مایکروسافت و پلی استیشن سونی هستند که به گیمر اجازه می دهد تا تسلطی کامل روی بازی در حال انجام داشته باشد. اگر جزو کاربران گیمر هستید، با خبرنگاران در این مقاله همراه شوید تا شما را با 9 دسته بازی برتر و باکیفیت برای استفاده در دستگاه های مختلف آشنا کنیم.

معرفی 9 دسته بازی برتر و خوش دست؛ برترین ها برای گیمرهای حرفه ای

دسته بازی استیل سریز مدل +NIMBUS

اگر از کاربران محصولات زیست بوم اپل هستید و از طرفی دیگر بودجه کافی برای خرید یک دسته بازی برتر و باکیفیت را دارید، احتمالاً دسته بازی استیل سریز مدل +NIMBUS می تواند لذت بازی کردن را برای شما به همراه بیاورد.

این محصول که نسخه نو و بهبود یافته دسته بازی Nimbus به شمار می رود، حدود 243 گرم وزن دارد و از 16 عدد کلید بهره می برد. طراحی ارگونومیک این دسته بازی موجب شده تا کاربران به راحتی و تا ساعت ها بدون هیچ مسئله ای به بازی کردن بپردازند.

دسته بازی +Nimbus نسبت به نسل قبلی اش ویژگی های بهبود یافته تری پیدا نموده که از جمله آن ها می توان به شارژدهی اش اشاره نمود. این دسته با یک بار شارژ که به وسیله درگاه لایتنینگ صورت می گیرد، قادر است تا حدود 50 ساعت شما را در انجام دادن بازی هایتان همراهی کند.

بعلاوه این محصول جوی استیک های قابل برنامه ریزی جهت کلیک L3/R3 دارد و ماژول بلوتوث نو آن با کارایی پایدارتر و دکمه های منو، سهولت را هنگام بازی کردن به شما ارائه می دهد. با داشتن دسته بازی استیل سریز مدل +NIMBUS، تجربه بازی با یک کنسول را خواهید داشت و می توانید از بازی های خود بر روی محصولات اپل به برترین شکل ممکن لذت ببرید.

بدنه این دسته از پلاستیک TPU سخت فراوری شده که در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. بعلاوه روی بدنه این محصول، یک نشانگر LED تعبیه شده که اندازه شارژ این دستگاه را به کاربران اطلاع می دهد. این دستگاه با سیستم عامل های macOs، iOS، tvOS به طور کامل سازگاری دارد و با خرید آن تا 4 ماه اشتراک رایگان از Apple Arcade دریافت خواهید کرد.

بخش داخلی قلاب های این محصول از پوشش میکروفایبر نرمی پوشانده شده تا به بدنه گوشی های هوشمند شما آسیبی وارد نگردد. از دیگر ویژگی های این دسته بازی باکیفیت می توان به قابلیت کنترل کامل Apple Tv با دکمه منو، دکمه های حساس به فشار و نویگیشن سریع آن اشاره نمود.

دسته بازی نینتندو سوییچ مدل Pro XENOBLADE CHRONICLES 2 EDITION

دسته بازی نینتندو سوییچ مدل Pro XENOBLADE، یک محصول فوق العاده کاربردی و باکیفیت برای آن دسته از کاربرانی است که از این کنسول بازی استفاده می نمایند و در پی یک تجربه گیمینگ لذت بخش و هیجان انگیز هستند.

این دسته بازی حرفه ای از کنترلرهای محبوب و طرحدار نینتندو سوییچ به شمار می رود که بر اساس بازی Xenoblade Chronicles طراحی شده و وزن حدود 399 گرمی آن برای استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان خسته نماینده نخواهد بود.

این محصول باکیفیت برای گیمرهایی طراحی شده که به حس سنتی هنگام استفاده از یک دسته بازی احتیاج دارند؛ دقیقاً چیزی شبیه به کنترلرهای ایکس باکس یا پلی استیشن که پیش از این با آن ها کار نموده اند.

نینتندو در طراحی این دسته بازی از کنترلر ایکس باکس وان از شرکت مایکروسافت الهام گرفته و با تعبیه کردن یک آنالوگ استیک در بخش سمت راست بالایی و یک آنالوگ استیک در بخش سمت چپ پایینی، میخواهد برترین و راحت ترین حالت ممکن از در دست گرفتن یک کنترلر بازی حرفه ای را در اختیار کاربران گیمر قرار دهد.

بعلاوه باید به طراحی بسیار زیبا دسته بازی نینتندو سوییچ مدل Pro XENOBLADE اشاره کنیم که جلوه بصری خاصی به آن بخشیده و در ترکیب با طراحی رنگ مشکی، یک کنترلر مجذوب کننده را به کاربران ارائه می دهد. علاوه بر ظاهری مجذوب کننده، این دسته بازی ساختاری استاندارد و ارگونومیک داشته و فرد هنگام در دست گرفتن آن قادر است روی همه مراحل بازی به طور کاملی اشراف داشته باشد.

این مدل به امکانات متعدد و پیشرفته ای مجهز شده که از جمله آن ها می توان به دو استیک شصتی، دکمه D-Pad و چندین دکمه کاربردی دیگر که به کاربران این امکان را می دهند تا به صورت حرفه ای به بازی کردن بپردازند، اشاره نمود. بعلاوه ابعاد این محصول به 16 در 16 در 7 میلی متر می رسد.

دسته بازی بی سیم مایکروسافت مدل Xbox Daystrike Camo Special Edition

دسته بازی Xbox Wireless Controller Daystrike Camo Special Edition شرکت مایکروسافت، یکی از محصولات بسیار با کیفیت این شرکت است که در کنار عملکرد عالی، با طراحی مجذوب کنندهی که دارد نظر هر کاربر گیمری را به خودش جلب می نماید.

ترکیب رنگی قرمز، خاکستری و مشکی که مایکروسافت برای این محصول حرفه ایش در نظر گرفته شده، مجذوب کنندهیت بصری خاص و بسیار زیبایی را به این دسته بی سیم بخشیده است. این دسته بازی برتر مایکروسافت حدود 448 گرم وزن دارد و در مجموع 18 کلید نرم و روان برای استفاده کاربران روی آن دیده می گردد.

این محصول به دکمه اختصاصی اشتراک گذاری محتوا هم مجهز شده است. نه تنها با استفاده از این دسته بازی می توانید به کنسول ایکس باکس متصل شوید، بلکه امکان برقراری ارتباط به وسیله بلوتوث هم در دسترس شما خواهد بود و امکان استفاده از آن در سیستم عامل های اندروید، iOS، ویندوز 10 و 11 نیز وجود دارد. جک 3.5 میلی متری صدا هم برای این دسته بازی بی سیم مجذوب کننده در نظر گرفته شده است.

این دسته بازی برتر مایکروسافت با بافت لمسی بهبود یافته و طراحی اصلاح شده اش لذت و هیجان بازی کردن را برای کاربران به همراه می آورد. استفاده از بافت لمسی روی دکمه ها، ماشه ها و دستگیره ها موجب شده تا دسته از روی دست کاربران هنگام بازی کردن سر نخورد.

دکمه اشتراک گذاری که روی این محصول تعبیه شده، همانند یک اسکرین ریکوردر عمل می نماید و به کاربران این امکان را می دهد تا در حین بازی کردن، از بخش هایی دوست دارند، اسکرین شات تهیه نمایند. از لحاظ شارژدهی این محصول نسبت به نسل قبلی خود، عملکرد بسیار بهتری دارد و تا ساعت ها به شما امکان بازی کردن را خواهد داد. بعلاوه باید به بهبود برد این دسته بازی نیز اشاره کنیم.

این کنترلر حرفه ای مایکروسافت مجهز به موتور ویبره قوی با حالت های فرق دارد که وظیفه انتقال هیجان در بخش های مختلف یک بازی را به خوبی انجام می دهد. D-Pad هیبریدی، تغییر دیگر این محصول نسبت به نسل قبلی اش است که با هدف ایجاد یک حد تعادل میان D-Pad کلاسیک و D-Pad قابل تغییر و دیسکی شکل اضافه شده است.

در مجموع، این دسته بازی تجربه بسیار لذت بخشی و هیجان انگیزی از بازی کردن را تقدیم کاربران گیمر می نماید.

دسته بازی مایکروسافت مدل Series S/X 790

مدل Series S/X 790، محصول باکیفیت دیگر از برند مایکروسافت است که امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران گیمر قرار می دهد و نسبت به محصول معرفی شده قبلی نیز، با قیمت مناسب تری به فروش می رسد.

دسته بازی مدل Series S/X 790 از طراحی ارگونومیکی برخوردار است و این به معنی این است که دستان شما در حین انجام بازی های طولانی خسته نمی شوند و آسیبی به مچ دست شما نمی رسد. کلیدهای این دسته بازی برتر مایکروسافت بسیار نرم و راحت طراحی شده و شما تنها با یک ضربه آرام می توانید عملکرد مد نظر خود را اجرا کنید.

بعلاوه دکمه های این کنترلر عملکرد فوق العاده سریعی دارند و این عملکرد را می توانید به وضوح در بازی های خود مشاهده کنید. این دسته با سیستم عامل های ویندوز 10،11، IOS و اندروید سازگاری دارد و از یک دکمه اشتراک گذاری نو بهره می برد. با دکمه اشتراک گذاری نو، محتوایی مانند اسکرین شات، ویدیوی ضبط شده و موارد دیگر را می توانید به راحتی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دسته بازی مایکروسافت مدل Series S/X 790 بافت لمسی بسیار باکیفیت دارد؛ به طوری که اگر در هنگام کار طولانی مدت دستان شما عرق کند، مقاومت بالایی در برابر رطوبت و عرق دارد و دستان شما از روی این محصول به هیچ عنوان سر نخواهد خورد. این دسته بازی از نظر سخت افزاری نیز پیشرفت بسیار خوب و چشم گیری داشته و مایکروسافت از موتور ویبره قدرتمندتری نسبت به نسل قبلی روی آن استفاده نموده است.

بعلاوه دکمه D-pad این کنترلر حرفه ای تغییراتی را نسبت به نسل قبلی تجربه می نماید و این امکان را می دهد تا به راحتی روی هدف خود در بازی تمرکز کنید. علاوه بر این، سرعت فشار دادن دکمه تا اعمال عملکرد آن بر روی بازی تأخیر بسیار کمی دارد. وزن این دسته بازی مایکروسافت حدود 444 گرم است و به علت ابعاد جمع وجوری که دارد، به راحتی می توان آن را حمل و نقل کرد. منبع تغذیه این دسته باتری قلمی است و حدودا 40 ساعت دسته را روشن نگه می دارد.

دسته بازی مایکروسافت مدل Series S/X 790 از جک 3.5 میلی متری صدا نیز پشتیبانی می نماید و شما می توانید به وسیله متصل کردن کابل نیز به طور مستقیم به کنسول بازی وصل شوید و از بازی کردن لذت ببرید.

دسته بازی گیمسر مدل X2 BT

اگر عادت دارید که با گوشی هوشمند خود به بازی کردن بپردازید، استفاده از دسته بازی گیمسر مدل X2 BT می تواند سهولت و راحتی بازی کردن را برای شما به همراه بیاورد.

دسته بازی گیمسر مدل X2 BT از طراحی فوق العاده ارگونومیکی بهره می برد و به کاربران گیمر این امکان را می دهد که تا ساعت های طولانی بدون خستگی دست ها و مچ دستشان از بازی کردن لذت ببرند. این دسته بازی برتر با درگاه USB-C به گوشی هوشمند شما متصل می گردد و از لحاظ طراحی شباهت بسیار زیادی به نینتندو سوییچ دارد.

به لطف اتصال به وسیله درگاه USB-C، مشکل تاخیر اتصال بیشتر کنترل ها با بلوتوث در این محصول وجود ندارد و شما می توانید با بهره گیری از آن، به بازی های رقابتی همانند فورتنایت بپردازید. با این حال قابلیت مهم آن، اجرای بازی های Xbox Game Pass خواهد بود که البته برای این کار باید حق اشتراک آن را بخرید.

این کنترلر حرفه ای با هر دو سیستم عامل های iOS و اندروید سازگاری دارد و به گیمرها یاری می نماید تا تجربه و مهارت های گیمینگ خود را توسعه دهند. یکی دیگر از قابلیت های مجذوب کننده دسته بازی گیمسر مدل X2 BT، کلید اسکرین شات تعبیه شده روی بدنه آن است که این محصول را بیش از پیش شبیه به نینتندو سوییچ می نماید. بعلاوه همراه با این دسته یک کیس بسیار باکیفیت نیز ارائه می گردد که جلوی سر خوردن دستگاه در دستتان را می گیرد.

دو حالت استاندارد اندروید و Xbox برای این محصول در نظر گرفته شده تا در هنگام استریم بازی ها، بدون دغدغه بتوانید از بازی کردن لذت ببرید. 13 دکمه این دستگاه بسیار نرم و روان هستند و سرعت پاسخ گویی بسیار خوبی نیز دارند. به لطف وزن 270 گرمی این محصول، به راحتی می توان آن را حمل و نقل کرد.

گیمسر برای این محصول از یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده نموده که تا ساعت های طولانی می تواند شما را در انجام دادن بازی هایتان همراهی کند. علاوه بر این، گیمسر X2 بلوتوثی از بازی های دارای گواهی MFi نیز پشتیبانی می نماید.

بعلاوه پس از قرارگیری گوشی شما در این دسته بازی، فاصله ای میان پشت گوشی و بدنه کنترلر ایجاد می گردد. این فاصله به گونه ای است که هوا در پشت گوشی هوشمند شما در جریان قرار می گیرد تا مشکل خاصی برای باتری آن به وجود نیاید.

دسته بازی گیمسر مدل G4 PRO

G4 PRO، محصول باکیفیت دیگری از برند گیمسر است که علاوه بر سیستم عامل های اندروید و iOS، به سیستم عامل ویندوز نیز متصل می گردد و ساعت ها تفریح را برای کاربران گیمر فراهم می نماید.

این دسته با ساختاری بسیار ارگونومیک و سبک، برای بازی کردن در زمان طولانی طراحی شده و 13 دکمه نرم و بسیار روان دارد. دسته بازی G4 PRO از بلوتوث نسخه 3.0 بهره می برد؛ در نتیجه شما می توانید دستگاه هوشمند خود را بدون سیم به دسته بازی متصل کنید و بدون محدودیت دسته های سیمی با هیجان بیشتری به بازی کردن بپردازید.

بعلاوه در قسمت بالای این دسته بازی برتر گیمسر یک استند تلسکوپی تعبیه شده که کاربران می توانند گیره را باز نموده و گوشی هوشمند خود را در آن قرار دهند. دکمه هوم در این دسته مجهز به بک لایت قابل تنظیم رنگ و شدت رنگ بوده و جنس بدنه در قسمت گریپ به نوعی طراحی شده که از تعریق و لیز خوردن جلوگیری کند. درگاه اتصال این دسته از نوع USB 3.2 بوده و بعلاوه از نشانگر شرایط باتری نیز بهره می برد.

دسته بازی تسکو مدل TG155W مناسب برای گوشی موبایل

تسکو یکی از برندهای ایرانی معتبر در بازار است که محصولات آن از لحاظ قیمتی و کیفیتی بسیار مناسب هستند و از جمله این محصولات می توان به دسته بازی تسکو مدل TG155W اشاره نمود.

دسته بازی تسکو مدل TG155W یک ابزار فوق العاده کاربردی مخصوص بازی با گوشی های هوشمند محسوب می گردد. کاربران گیمر با یاری این محصول می توانند انواع بازی ها را روی گوشی خود نصب نموده و به جای استفاده از صفحه لمسی گوشی، از دکمه ها این کنترلر برای بازی کردن بهره ببرند.

این محصول باکیفیت تسکو با استفاده از بلوتوث نسخه 4.0 به گوشی های هوشمند شما متصل می گردد و اتصال پایداری را ایجاد می نماید. محدود عملکرد بلوتوث این محصول در حدود 8 متر است. در این دسته محلی برای قرار دادن گوشی هوشمند شما تعبیه شده که می توانید گوشی موبایل خود را درون این محفظه قرار دهید و از بازی کردن لذت ببرید.

دسته بازی تسکو مدل TG155W مجهز به 15 دکمه کاربردی و فوق العاده نرم و روان برای انواع بازی ها است و کلید های چـهار طرفه برای راحتی حرکت نیز روی بدنه آن به چشم می خورد. بعلاوه نشانگر LED، شرایط شارژ این دستگاه را به کاربران نشان می دهد. یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این محصول در نظر گرفته شده که تا ساعت های طولانی می تواند کاربران را در انجام دادن بازی هایشان همراهی کند.

دسته بازی تی-دگر مدل ARIES T-TGP500

دسته بازی Aries T-TGP500 با طراحی مجذوب کننده و کاربرپسند، انتخابی ایده آل برای گیمرهای حرفه است.

اول از همه باید به طراحی فوق العاده ارگونومیک این دسته بازی برتر تی-دگر اشاره کنیم که آن را به یک محصول بسیار خوش دست تبدیل نموده و در استفاده های طولانی مدت به هیچ عنوان برای کاربران گیمر خسته نماینده نخواهد بود. این کنترلر به یاری یک کابل بلند 1.8 متری و رابط USB به کنسول شما متصل می گردد و ابعاد کلی 54 در 110 در 154 میلی متری نیز دارد.

دسته بازی Aries T-TGP500 همانند سایر کنترلرهای موجود در بازار دارای 4 کلید XY AB و 4 کلید جهت دهی است. دو شوک 3D این محصول دارای طراحی شیاردار هستند تا در زمان بازی انگشتتان دچار لغزش نگردد. بعلاوه باید به کلیدهای Start و Select برای اجرای داخلی برنامه ها اشاره کنیم.

در بخش میانی دسته، کلید دو قسمت سبز رنگ Photo/Home وجود دارد که کلید Photo همان فرمان Share در نینتندو است که اجازه می دهد بازی را ضبط کنید یا اسکرین شات بگیرید. کلیدهای L1، L2، R1، R2 هم در قسمت جلویی این دسته به چشم می خورند. برند تی دگر در این دسته از دو موتور لرزشی برای القای حس واقعی و تجربه عالی جهت غوطه ور شدن کامل در بازی ها استفاده نموده که عملکرد بسیار خوبی نیز دارد.

کنترلر Aries T-TGP500 برای استفاده در بازی های سیستم عامل ویندوز بسیار مناسب بوده و به همین شکل برای استفاده در پلی استیشن 3 و Nintendo Switch نیز گزینه خرید بسیار مجذوب کنندهی به شمار می رود. این محصول کیفیت ساخت و سرعت پاسخگویی بسیار بالایی دارد و از دیگر قابلیت های خوب آن می توان به High precision 3D اشاره نمود.

دسته بازی تسکو مدل TG 135W

در نهایت به معرفی و آنالیز یک محصول باکیفیت و خوش قیمت دیگر از برند تسکو یعنی دسته بازی مدل TG 135W می پردازیم.

این محصول دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت است که در مدت زمان 3 ساعت شارژ شده و پس از شارژ کامل امکان استفاده به مدت 6 تا 8 ساعت را به شما می دهد. این گیم پد بی سیم بوده و با استفاده از یک دانگل USB به کامپیوتر شما متصل می گردد.

قابلیت مهمی که درباره این دسته بازی می توان به آن اشاره نمود، امکان اتصال آن به گوشی های هوشمند اندرویدی است که می توانید بازی های موبایل را با استفاده از آن انجام دهید. محدوده عملکرد این دسته در حدود 8 متر است که اندازه مناسبی به شمار می رود.

تعداد دکمه ها در این دسته 16 عدد بوده و یکی از ویژگی های آن داشتن ویبره دوگانه است که حس هیجان بهتری را در هنگام بازی به کاربر منتقل می نماید. این محصول کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و وزن سبکش، آن را به گزینه ای مناسب برای حمل و نقل و جابه جایی تبدیل می نماید.

سخن پایانی

اگر می خواهید تجربه گیم پلی لذت بخشی در حین بازی کردن داشته باشید و البته مهارت خود را به رخ رقیبان بکشید، در اولین قدم باید دسته بازی مناسب و با کیفیتی را انتخاب کنید. تنوع دسته های بازی در بازار لوازم جانبی بسیار زیاد است و شرکت های مختلفی اقدام به فراوری و عرضه این محصولات نموده اند. در این مقاله به معرفی و آنالیز 9 دسته بازی برتر و حرفه ای از برندهای مختلف برای استفاده در دیوایس های متفاوت پرداختیم تا با توجه به بودجه خود، تجربه خرید به یادماندنی را از فروشگاه خبرنگاران داشته باشید.

آیا شما تجربه استفاده از محصولات معرفی شده این مطلب را دارید؟ به نظر شما کدام محصول ارزش خرید بالاتری دارد؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 30 شهریور 1402 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2607

به "معرفی 9 دسته بازی برتر و خوش دست؛ برترین ها برای گیمرهای حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 9 دسته بازی برتر و خوش دست؛ برترین ها برای گیمرهای حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید