مقاله: آشنایی با بهترین فستیوال های کانادا

به گزارش تور روسیه ارزان، از سال 1983 تا به امروز فستیوال کمدی مونترال (که همچنین با عنوان معروف ترش یعنی فستیوال تنها برای خنده شناخته می شود)، انگیزه لازم برای جمعیتی عظیم از مردمی بوده که تنها برای تفریح، تنها برای سرگرمی و تنها برای خنده، هر سال در ماه جولای راهی شهر مونترال می شوند. از ابتدای راه اندازیش، سال به سال بر محبوبیت این فستیوال افزوده شده و حالا در این سال ها میزبان برخی از بزرگترین کمدین های جهان است.

مقاله: آشنایی با بهترین فستیوال های کانادا

جشن اول جولای در کانادا مراسمی مشابه جشن معروف 4 جولای در امریکا است. اول جولای به عنوان سالروز تولد کانادا به عنوان کشوری که هم اکنون می شناسیم جشن گرفته می شود. در این روز کانادایی ها لباس های سرخ و سفید خود را به تن می کنند و در مراسمی با کلی خوراکی و نوشیدنی و آتش بازی های دیدنی شرکت می کنند. این جشن در سراسر کشور برگزار می شود؛ در این میان اما شهر اتاوا هیجان انگیزترین و پر شورترین جشن را دارد.

بزرگترین رقابت آتش بازی در جهان، هر تابستان در طول چند شب در ونکوور برگزار می شود. این جشن تنها فرستادن باروت و آتش به آسمان نیست؛ این فستیوال بخش های مختلف و جذابی مانند اجراهای زنده موسیقی و غرفه های فروش غذا دارد. یکی از بخش های جذاب این فستیوال چالش دیوار دریایی است که یک رقابت دوی شهری محبوب به حساب می آید. این فستیوال به گردشگران و کسانی که به تازگی به کانادا آمده اند فرصتی عالی می دهد تا شهر ونکوور را از دید مردم محلی ببینند.

منبع مقاله: آشنایی با بهترین فستیوال های کانادا

انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2148

به "مقاله: آشنایی با بهترین فستیوال های کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با بهترین فستیوال های کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید