مقاله: راهنمای اخذ ویزای تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، قبل از همراهی با تور تایلند باید ویزای توریستی این کشور را در یافت کنید. ویزای توریستی تایلند در حال حاضر بدون نیاز به مصاحبه و با ارائه مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا برای گردشگران صادر می شود که در این مقاله به معرفی آنها پرداخته ایم.

مقاله: راهنمای اخذ ویزای تایلند

برای درخواست ویزای توریستی، حضور متقاضی الزامی نمی باشد و وقتی برای مصاحبه تعیین نمی شود. البته در مورد ویزای تجاری یا ویزای بلندمدت، مقررات متفاوت می باشد و حضور متقاضی به منظور مصاحبه ضروری می باشد. ویزای توریستی به شما امکان کار و تجارت در تور تایلند را نمی دهد و در صورتی که بدون اجازه کار، اقدام به اشتغال کنید، طبق قانون با شما برخورد می شود. اولین مرحله برای درخواست ویزای هر کشوری، تکمیل فرم تقاضای ویزا می باشد. این فرم را می توانید از سایت سفارت پادشاهی تایلند در ایران دریافت کنید. فرم تقاضای ویزا باید در دو نسخه و برای هرکدام از مسافران به طور جداگانه کامل می شود.

سفارت تایلند در شهر تهران در بهارستان، روبروی بیمارستان طرفه، کوچه استقلال، پلاک 3 واقع شده است. این سفارت در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8:30 تا 16:30 باز است، برای اینکه مدارک خود را به سفارت تایلند دهید می توانید روزهای یکشنبه تا پنچشنبه از ساعت 8:30 تا 11:30 به این سفارت بروید و بعد از آماده شدن ویزا برای دریافت آن می توانید از ساعت 13:30 الی 16:00 روزهای یکشنبه تا پنج شنبه به سفارت مراجعه کنید.

منبع مقاله: راهنمای اخذ ویزای تایلند

انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2228

به "مقاله: راهنمای اخذ ویزای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: راهنمای اخذ ویزای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید