مقاله: چگونگی تشخیص ویزای تقلبی کانادا

به گزارش تور روسیه ارزان، در یک ویزای اصلی، کلمه کانادا در مرکز بخش کادر بالایی چاپ شده به طوری که فاصله بسیاری کمی با کادر پایینی دارد. در ویزاهای تقلبی و جعلی، عموما عنوان کانادا در مرکز کادر قرار نداشته و فاصله زیادی با خط بالا و پائین کادر دارد. مواردی که به انها اشاره کردیم، موارد معمول در ویزاهای تقلبی کانادا هستند.

مقاله: چگونگی تشخیص ویزای تقلبی کانادا

دقت کنید که جعل کنندگان ویزا، تخصصی در کپی کردن همه چیز ندارند، به همین خاطر شما عموما اشتباهات املایی را در برخی از قسمت های ویزا می بینید. با توجه به این که فرانسوی هم یکی از زبان های رسمی این کشور است، در ویزای کانادا اصلی، کلمات فرانسوی در کنار لغات انگلیسی چاپ شده اند. برای نمونه در شماره سریال ویزای کانادا، کلمات فرانسوی هم استفاده شده است که ویزای تقلبی کانادا نتوانسته چاپ این کلمات را به صورت صحیح انجام دهد.

قدم بعدی توجه به واترمارک نام و نام خانوادگی متقاضی است. در یک ویزای اصلی کانادا، نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره پاسپورت دارنده ویزا به صورت واترمارک روی برچسب مشخص هستند. در نمونه های ویزاهای تقلبی، واترمارک این اطلاعات وجود ندارد و یا اطلاعات واترمارک شده، دارای فونت، اندازه و رنگ یکسان نیستند.

راه هایی وجود دارند که می توان با آنها ویزای تقلبی را از اصلی تشخیص داد. ویزای کانادا سندی رسمی است که از سوی سفارت این کشور و به درخواست متقاضیان صادر می شود. سودجویان از سبک و طراحی ویزای اصلی کانادا استفاده و اقدام به جعل آن می کنند. اول از همه باید به فونت نامناسب اشاره کرد. در تمامی نوشته های یک ویزای اصلی، نوع فونت، اندازه و رنگ نوشته ها یکسان است؛ با این وجود در یک ویزای تقلبی شما هیچ دو نوشته یکسانی را از این نظرها نمی بینید.

منبع مقاله: چگونگی تشخیص ویزای تقلبی کانادا

انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2212

به "مقاله: چگونگی تشخیص ویزای تقلبی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چگونگی تشخیص ویزای تقلبی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید