مقاله: کدوم شهرهای کانادا برای درس خوندن بهتره؟

به گزارش تور روسیه ارزان، ضمن این که کبک از جمله استان های کانادا است که هزینه تحصیل و زندگی در آن به نسبت دیگر استان های عظیم کانادا پایین تر است. دانشگاه Laval یکی از بهترین دانشگاه های کبک است که امکانات مناسبی را در اختیار دانشجویان خود قرار داده و هزینه تحصیل در آن نیز بسیار مناسب است.

مقاله: کدوم شهرهای کانادا برای درس خوندن بهتره؟

اگر علاقمند به شرکت در کلاس های زبان در کانادا هستید با ما در تماس باشید.

مونترال در رده اول بهترین شهرهای دانشجویی کانادا قرار می گیرد. دلیل این موضوع نیز به شهرت این شهر در ارائه کیفیت بالای تحصیلات آکادمیک، سبک زندگی برجسته، تعداد زیاد دانشجویان خارجی و محیط چندفرهنگی مربوط می گردد. با توجه به همین ویژگی ها است که مونترال پیروز شده هر ساله 350 هزار دانشجو را جذب خود کند. در مونترال هر ساله شاهد بهبود یافتن امکانات، سبک زندگی و مزایای تحصیلی هستیم. ضمن این که مونترال بین چند شهر عظیم کانادا ارزان ترین شهر به حساب می آید.

از بهترین دانشگاه های مونترال می توان به دانشگاه مک گیل و دانشگاه مونترال اشاره نمود. دانشگاه مک گیل از بهترین دانشگاه های کشور کانادا است که در خارج از کانادا نیز دارای شهرت زیادی است. این دانشگاه که یکی از برترین دانشگاه های جهان نیز به حساب می آید از لحاظ تنوع رشته تحصیلی و تنوع جمعیتی دانشجویان رتبه اول را در کشور دارد. دانشگاه مونترال نیز به عنوان یک دانشگاه فرانسوی زبان عظیم در جهان شناخته شده و در بعضی رشته ها همچون مهندسی شهرت زیادی به دست آورده است.

منبع مقاله: کدوم شهرهای کانادا برای درس خوندن بهتره؟

انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1988

به "مقاله: کدوم شهرهای کانادا برای درس خوندن بهتره؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کدوم شهرهای کانادا برای درس خوندن بهتره؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید