ملی پوش تیم کبدی بانوان: برای کسب قهرمانی به جاکارتا آمده ایم

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران به اندونزی، تیم ملی کبدی بانوان ایران در اولین دیدار خودش در مرحله گروهی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا مقابل کره جنوبی نهاده شد و در خاتمه با نتیجه قاطع 46 بر 20 توانست حریف قدرتمند خودش را شکست دهد.

ملی پوش تیم کبدی بانوان: برای کسب قهرمانی به جاکارتا آمده ایم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

فریده ظریف دوست، کاپیتان تیم ملی ایران بعد از سرانجام بازی درخصوص پیروزی مقابل کره جنوبی گفت: به جز تیم هند که حریف اصلی ما در مسابقات به شمار می رود ما همه برنامه ریزی خودمان را برای دیدار مقابل تیم هایی همچون کره جنوبی، چین تایپه، تایلند و سریلانکا انجام داده بودیم که همگی در یک سطح قرار دارند. چون ما قبلا از کره جنوبی باخته بودیم با هوشیاری وارد زمین شدیم و چند ماه بود که این تیم را بررسی میکردیم و با این برد جواب زحمات چند ماهه مان را گرفتیم. اثبات کردیم با همین بازی می توانیم مدال طلا را کسب کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: بازی با چین تایپه و بنگلادش نیز حکم همین بازی را برای ما دارد که بازی های بعد ما خواهد بود و اگر بتوانیم این بازی ها را نیز با برد پشت سر بذاریم به امید خدا به عنوان تیم صدرنشین از گروه صعود می کنیم. اختلاف امتیاز ما با کره جنوبی باعث شد بچه ها انگیزه لازم را برای دیدار مقابل تیم های دیگر به دست آورند و اعتماد به نفس تیم بالا رفت.

ظریف دوست با اشاره به اینکه برای سومین بار است در بازی های آسیایی حضور پیدا می نماید، اظهار داشت: گروه ایران گروه بسیار سختی است ولی از ابتدای این مسابقات نشان دادیم که برای پیروزی به زمین آمده ایم. تیم هند حریف اصلی ما است. ما در صورت صدرنشینی با تیم دوم گروه دیگر که احتمالا تایلند خواهد بود بازی خواهیم کرد و در فینال نیز مقابل هند بازی می کنیم. یک بار در مسابقات گوانجو مقابل تایلند شکست خورده ایم ولی با توجه به شناختی که از این تیم داریم با یک بازی خوب پیروز زمین خواهیم بود.

کاپیتان تیم ملی کبدی ایران در سرانجام گفت: همه تیم های حاضر در این دوره پیشرفت نموده اند و همه برای کسب مقام بازی می نمایند. شاید در دوره های قبل اینقدر سطح مسابقات بالا نبود ولی در این دوره همه تیم ها کیفیت بالایی دارند و ماهم سعی می کنیم با قهرمانی کشورمان را سربلند کنیم. تشکر می کنم از آقای اورسجی و فدراسیون کبدی که حمایت لازم را از ما کردند و با دعای خیر مردم به سمت موفقیت خواهیم رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 650

به "ملی پوش تیم کبدی بانوان: برای کسب قهرمانی به جاکارتا آمده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش تیم کبدی بانوان: برای کسب قهرمانی به جاکارتا آمده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید