میثاقیان: بازیکنان شهرخودرو متحد هستند، در پی تغییرات نیستم

به گزارش تور روسیه ارزان، سرمربی شهرخودرو می گوید بازیکنان تیمش اتحاد لازم را برای موفقیت دارند.

میثاقیان: بازیکنان شهرخودرو متحد هستند، در پی تغییرات نیستم

به گزارش خبرنگاران، اکبر میثاقیان، سرمربی شهرخودرو بعد از ظهر آدینه، در نشست خبری قبل بازی تیمش با نفت مسجد سلیمان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: شرایط تیم ما سخت است. من در جریان امور نبودم. تمرینات خوبی داشتیم و انرژی بازیکنان خیلی خوب است. بازیکنان خوبی داریم. آنها این توان را دارند که به تیم یاری نمایند و این مساله باعث می گردد که فوتبال این شهر زنده بماند. من خودم ابومسلمی هستم اما به مالک باشگاه تبریک می گویم که در این شرایط سخت تیم داری می نماید. من دوست دارم تمام مسئولان شهر حمایت های لازم را انجام دهند که مثل دورانی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم، بتوانیم پرقدرت ظاهر شویم.

او ادامه داد: ما 18 بازیکن برای بازی پیش رو در اختیار داریم اما بعضی بازیکنان را به دلیل پنجره بسته تیم در اختیار نداریم. بازیکنان تیم اتحاد لازم را دارند و این مساله بسیار مهم است. من وقتی در تمرین بودم، دیدم که بازیکنان شرایط بازی را به دست می آورند و به نظر من این تیم مستحق است که به شرایط آرمانی خود بازگردد.

میثاقیان درباره کادر فنی تیمش گفت: من مسئله ای با کادر فنی قبلی ندارم و دنبال تغییرات نیستم. الان 2 تن از اعضای کادر فنی سابق در تیم حضور دارند اما یکی از این عزیزان فعلا قصد حضور در تیم را ندارد. من از او خیلی خواهش کردم که به جمع تیم بازگردد. من یک نفر دیگر را هم به کادر فنی اضافه نموده ام.

سرمربی شهرخودرو در خاتمه گفت: این مساله به من ربطی ندارد که به چه دلیل سرمربی شهرخودرو عوض شده است. من وقتی در سیاه جامگان مشهد بودم چنین اتفاقی برایم رخ داد و در هفته دهم عوض شدم و اجازه ندادند بیشتر از این فعالیت کنم. فوتبال همین است و چنین اتفاقاتی را پیش می آورد.

بازی دو تیم شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان، فردا (شنبه) ساعت 18:00 در استادیوم امام رضا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2188

به "میثاقیان: بازیکنان شهرخودرو متحد هستند، در پی تغییرات نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میثاقیان: بازیکنان شهرخودرو متحد هستند، در پی تغییرات نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید