نامجومطلق: شیطنت های بعضی کشورهای عربی کار خودش را کرد، بلاتکلیف هستیم

به گزارش تور روسیه ارزان، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شیطنت بعضی کشورهای عربی کار خودش را کرد و در حالی که بازی های در ایران با امنیت کامل برگزار می گردد، می خواهند ما را از میزبانی محروم نمایند.

نامجومطلق: شیطنت های بعضی کشورهای عربی کار خودش را کرد، بلاتکلیف هستیم

مجید نامجومطلق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره محرومیت تیم های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در این زمینه شیطنت های بعضی کشورهای عربی کار خودش را کرد. ایران از لحاظ امنیتی هیچ مسئله ای ندارد و بازی های فوتبال هم بدون هیچ مشکل خاصی برگزار می گردد. در این سال ها تماشاگران ایرانی رکورد حضور تماشاگران در استادیوم را بارها شکسته اند و هیچ مسئله ای هم به وجود نیامده است.

وی تاکید نمود: در حال حاضر بلاتکلیف هستیم، ابتدا قرار بود روز سه شنبه با الکویت بازی کنیم که این بازی عقب افتاد و این در حالی است که برنامه ریزی تمرینی ما هم به هم می ریزد. واقعا نمی دانیم با این شرایطی که ایجاد شده چه کار کنیم.

مربی استقلال در ارتباط با شرایط فنی آبی پوشان بیان کرد: شرایط تیم ما خوب است و با اینکه تمرینات استقلال به دلیل انتخاب سرمربی دیرتر از موعد آغاز شد، سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ فنی و فیزیکی در شرایط خوبی قرار دهیم. بازی محبت آمیز هم انجام می دهیم تا در شرایط بازی قرار گرفته و از لحاظ تاکتیکی هم به هماهنگی برسیم. با این حال این بلاتکلیفی برای تیم ما خوب نیست و امیدوارم شرایط تغییر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1084

به "نامجومطلق: شیطنت های بعضی کشورهای عربی کار خودش را کرد، بلاتکلیف هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجومطلق: شیطنت های بعضی کشورهای عربی کار خودش را کرد، بلاتکلیف هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید