نمایندگان ایران درانتظار تصمیم مسئولان، اخبار عربی همه واقعیت نیست

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، در حالی که کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این اعلام نموده بود تیم های ایرانی حاضر در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا باید دیدارهایشان را در زمین بی طرف برگزار نمایند، بعضی رسانه های عربی مدعی شدند که هیات اجرایی این کنفدراسیون بعدازظهر امروز یکشنبه نظر کمیته مسابقات را تایید کرد.

نمایندگان ایران درانتظار تصمیم مسئولان، اخبار عربی همه واقعیت نیست

تیم های سپاهان، استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو چهار نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هستند که پس از اعلام کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا با صدور بیانیه ای مشترک تاکید نمودند به هیچ عنوان زیر بار این تصمیم نخواهند رفت و در کشوری به غیر از ایران دیدارهایشان را برگزار نخواهند کرد.

این در حالی است که امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به تماس خبرنگاران تاکید نمود که نامه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص محرومیت تیم های ایرانی از میزبانی به این فدراسیون نرسیده است.

خبرنگاران کسب اطلاع کرد بر خلاف اخبار قطعی رسانه های عربی و تاکیدی که آنها بر محرومیت تیم های ایرانی دارند، نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا محرومیت قطعی نیست و راهکاری را پیشنهاد داده است که مسئولان ورزش و فوتبال ایران در حال آنالیز آن هستند.

برای قطعی قلمداد کردن این اتفاق باید منتظر تصمیم نهایی مسئولان ورزش بود که در حال آنالیز شرایط و اتخاذ آخرین تصمیم هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1085

به "نمایندگان ایران درانتظار تصمیم مسئولان، اخبار عربی همه واقعیت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان ایران درانتظار تصمیم مسئولان، اخبار عربی همه واقعیت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید