نحوه و زمان ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه شهید مدنی اعلام شد

به گزارش تور روسیه ارزان، زمان مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1399 دانشگاه شهید مدنی در اطلاعیه ای اعلام شد.

نحوه و زمان ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه شهید مدنی اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، زمان مصاحبه آزمون در دوره دکتری سال 1399 دانشگاه شهید مدنی در اطلاعیه ای اعلام شد.

بر اساس قانون سنجش پذیرش دانشجو در دوره دکتری، شامل اجرای فرآیند دومرحل های است. مرحلۀ اول آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور به صورت متمرکز انجام می گیرد و مرحلۀ دوم آن، شامل مصاحبه علمی، سنجش عملی، آنالیز سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری داوطلبان، توسط دانشگاه صورت است.

لازم به ذکر است، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در راستای تحقق این امر، از بین داوطلبان واجد شرایط معرفی شده به وسیله سازمان سنجش به این دانشگاه، تنها به وسیله برگزاری مصاحبۀ علمی به صورت الکترونیکی برخط، اقدام به پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی آموزشی - پژوهشی برای سال تحصیلی 1400-1399 می نماید.

داوطلبانی که در مرحله اول آزمون دکتری شرکت کردند و به وسیله سازمان سنجش جهت شرکت در مصاحبه علمی، سنجش عملی، آنالیز سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری به این دانشگاه معرفی شده اند، الزامی است بر اساس برنامه زمانی اعلام شده در مصاحبه علمی به صورت الکترونیکی برخط شرکت نمایند.

دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر از مراحل مصاحبه علمی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال تحصیلی 1400-1399 بر روی فایل pdf زیر کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1524

به "نحوه و زمان ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه شهید مدنی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه و زمان ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه شهید مدنی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید