نمایشگاه بین المللی نمک زدایی از آب های شور برگزار می شود

به گزارش تور روسیه ارزان، سومین کنگره و نمایشگاه بین المللی نمک زدایی از آب های شور با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی نمک زدایی از آب های شور برگزار می شود

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سومین کنگره و نمایشگاه بین المللی نمک زدایی از آب های شور با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود. این کنگره با هدف توسعه کاربرد فناوری های پیشرفته در تصفیه آب های غیرمتعارف برای منطقه ها تحت تنش آبی به صورت مجازی 23 تا 25 شهریور ماه سال جاری و با مشارکت کارگروه تخصصی توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

همه فناوران، اساتید و دانشجویان، شرکت های دانش بنیان، متخصصان، مدیران و کارشناسان اجرایی و شرکت های فعال دعوت هستند تا در این کنگره و نمایشگاه شرکت و زمینه تبادل دانش و فناوری در موضوعات کنگره را فراهم کنند.

امروزه به دلیل افزایش مصرف آب آشامیدنی و همچنین کاهش منابع آن در سطح دنیا، نمک زدایی از آب شور به نام روشی مهم به منظور تامین آب آشامیدنی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. این موضوع با توجه به قرار گرفتن کشور ما در اقلیم خشک که با بحران کمبود منابع آب روبروست، بسیار حائز اهمیت است.

این رویداد هم با هدف توسعه فناوری هایی که می تواند به کاربرد فناوری های پیشرفته در تصفیه آب های غیرمتعارف برای منطقه ها تحت تنش آبی کمک کند، برگزار می شود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://ab.isti.ir/ مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2048

به "نمایشگاه بین المللی نمک زدایی از آب های شور برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی نمک زدایی از آب های شور برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید