نمایش و نقد فیلم ظرف غذا در سینماتک خانه هنرمندان

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، در نخستین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران در سال 94 که دوشنبه 24 فروردین در تالار استاد ناصری برگزار خواهد شد، فیلم ظرف غذا (The Lunchbox) ساخته ریتش باترا و محصول سال 2013 کشور هند به نمایش در می آید و در ادامه با حضور شاپور عظیمی منتقد سینمایی مورد نقد و آنالیز قرار خواهد گرفت.

نمایش و نقد فیلم ظرف غذا در سینماتک خانه هنرمندان

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

این فیلم به معضل تنهایی در شهری عظیم مانند بمبئی می پردازد و داستان آن به وسیله ظرف غذایی دنبال می گردد که به اشتباه به آدرس دیگری می رود و همین امر باعث شکل گیری ارتباطی میان یک مرد بازنشسته تنها و یک زن خانه دار افسرده می گردد. این دو شخصیت به وسیله یادداشت هایی که در این ظرف غذا می گذارند، با یکدیگر صحبت می نمایند.

فیلم ظرف غذا با بازی عرفان خان فیلم تحسین شده جشنواره فیلم کن، برنده جایزه کالسکه طلایی جشنواره فیلم زاگرب، نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان جایزه سینمایی بفتا و... است و تا به امروز در جشنواره های فیلم سارایوو، لندن و تورنتو به نمایش در آمده است.

این فیلم همچنین به عنوان نامزد کشور هند در مسابقات اسکار معرفی گردید. عرفان خان بازیگر هندی که در فیلم هایی هم چون زندگی پای اثر آنگ لی و میلیونر زاغه نشین ساخته دنی بویل ایفای نقش نموده است، نخستین جایزه اروپایی خود را برای بازی در فیلم ظرف غذا و در جشنواره فیلم هندی فلورانس دریافت کرد.

فیلم سینمایی ظرف غذا دوشنبه 24 فروردین ساعت 17 در تالار استاد ناصری خانه هنرمندان ایران روی پرده خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1125

به "نمایش و نقد فیلم ظرف غذا در سینماتک خانه هنرمندان" امتیاز دهید

1 کاربر به "نمایش و نقد فیلم ظرف غذا در سینماتک خانه هنرمندان" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش و نقد فیلم ظرف غذا در سینماتک خانه هنرمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید