نکونام: فریب نمی خوریم

به گزارش تور روسیه ارزان، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی با الغرافه کار آسانی نخواهیم داشت و فریب این تیم را نمی خوریم. باید تمرکزمان را در طول بازی حفظ کنیم.

نکونام: فریب نمی خوریم

به گزارش ایرنا، جواد نکونام در نشست تیمش پیش از بازی با الغرافه قطر اظهار کرد: فردا بازی سختی داریم و شرایط گروه ما شرایط ساده ای نیست و قطعا فریب بازی قبل الغرافه و نتیجه ای که کسب نموده را نخواهیم خورد.

وی ادامه داد: پیش از آن بازی الغرافه سرگروه بو. آنها تیم بسیار با کیفیت و خوبی هستند. الغرافه بازیکنان خوب و خطرناکی دارد و در ضد حمله بسیار خطرناک است. بازی رفت علی رغم شایستگی هایی که داشتیم نتوانستیم به پیروزی برسیم و حریف خوب دفاع کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: بازی فردا یک بازی تازه برای ما است و با تمام تمرکز و توان در زمین حضور پیدا خواهیم کرد تا بتوانیم یک قدم به صعود نزدیکتر شویم و شرایط دست خودمان باشد.

نکونام ادامه داد: فردا با یک تیم خوب، پرمهره و با کیفیت بازی داریم که یک مربی باهوش در اختیار داشته و شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد ولی ما به خودمان فکر می کنیم تا بتوانیم با تمرکز به موفقیت برسیم.

وی اضافه نمود: اتفاقات فوتبال همواره وجود دارد. برزیل در خانه خود برابر آلمان در جام جهانی شکست سنگینی خورد و این ها همه اتفاقات فوتبال است و هیچ تیمی با چنین اتفاقاتی نه تحقیر و نه کوچک می گردد و حتی از جام هم خارج نمی گردد. این مسایل همه جذابیت های فوتبال است. ما توجهی به نتیجه بازی قبل الغرافه نداریم و تمرکزمان روی بازی خودمان است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد اضافه نمود: خط حمله الغرافه هر لحظه می تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. برای بازی فردا احتیاج به تمرکز داریم تا بتوانیم از موقعیت ها استفاده کنیم. در بازی رفت نشان دادیم که یک تیم با کیفیت هستیم و این نشان دادن کیفیت باید همراه با نتیجه باشد.

نکونام ادامه داد: تجربه بازیکنان در این جام خیلی مهم است اما بازیکنان الغرافه جوان و بی تجربه نیستند و با توجه به اینکه من در قطر بازی نموده ام، می دانم که بازیکنان با مربی های با تجربه و حرفه ای کار می نمایند و کنار بازیکنان بزرگ به میدان می فرایند و به مقدار کافی تجربه دارند. در این جام برای رسیدن به موفقیت احتیاج به فوق ستاره هایی است که در لحظه و ثانیه بتوانند بازی را عوض نمایند و این اتفاق برای تیم های حاشیه خلیج فارس می افتد و از چنین بازیکنانی برخوردار هستند. این تیم ها بازیکنانی به خدمت می گیرند که کیفیت فنی فوق العاده بالایی دارند و با توجه به قراردادهای خوبشان می توانند ستاره های فوتبال جهان را به کشورهایشان بیاورند.

در این گروه فولاد با 8 امتیاز صدرنشین است و شباب الاهلی امارات با 6 امتیاز در جایگاه دوم واقع شده است. الغرافه با 5 و آخال نیز با یک امتیاز در رده های بعدی هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2381

به "نکونام: فریب نمی خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: فریب نمی خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید