واکنش عضو هیات مدیره پرسپولیس به مخالفت مجلس با حضور جعفر سمیعی

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، علی رغبتی پس از مراسم تودیع مهدی رسول پناه سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس و معارفه جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل به خبرنگاران گفت: آقایان سمیعی و شکوری از امروز هستند تا کارها را پیش ببرند. امیدوارم در پست های جدید خود پیروز باشند.

واکنش عضو هیات مدیره پرسپولیس به مخالفت مجلس با حضور جعفر سمیعی

وی که از عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا داده بود در این باره توضیح داد: مجمع باید درباره استعفا یا ورود یک فرد دیگر به هیات مدیره نظر بدهد. هنوز هم مجمع تشکیل نشده تا به خواسته ام رسیدگی گردد.

رغبتی درباره اینکه مهدی رسول پناه از ریاست هیات مدیره نیز استعفا داده است تاکید نمود: من از شرایط او خبری ندارم. بهتر است از خودش بپرسید.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: هیات مدیره یک جای خالی دارد. اگر استعفاها پذیرفته گردد جای بیشتری هم باز خواهد شد.

وی درباره اعتراض بعضی نمایندگان مجلس نسبت به انتخاب جعفر سمیعی توضیح داد: هر سازمان اختیاراتی برای خودش دارد. نظر نمایندگان مجلس نیز محترم است اما به هر حال تصمیمی است که گرفته شده و امیدوارم او پیروز گردد.

رغبتی درباره احتمال ورود مدیرعامل جدید به جمع اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: درباره عضویت سمیعی، مجمع تصمیم گیری می نماید و ما نه اختیاری داریم و نه نظری می توانیم بدهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1591

به "واکنش عضو هیات مدیره پرسپولیس به مخالفت مجلس با حضور جعفر سمیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عضو هیات مدیره پرسپولیس به مخالفت مجلس با حضور جعفر سمیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید