ورزش کشور به توجه بیشتر مجلس احتیاج دارد

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده، بزرگترین کمپ تمرینی کشتی در دنیا با تقدیر از همه کسانی که برای افتتاح این خانه کشتی زحمت کشیدند، گفت: کوشش و پیگیری دکتر سلطانی فر برای پیسرفت کشتی کشور واقعاً چشم گیر بود و در این مدت 9 بار در محل فدراسیون و تمرینات تیم ملی حاضر شدند.

ورزش کشور به توجه بیشتر مجلس احتیاج دارد

وی اضافه کرد: در سالن جدید هرآنچه که می تواند به یک کشتی گیر انگیزه بدهد وجود دارد و این مهم می تواند به توسعه و رشد این رشته ورزشی در ابعاد مختلف یاری کند..

علیرضا دبیر این نکته را موردتوجه قرار دادکه ورزش نیازمند نگاه ویژه مجلس است، خطاب به رییس مجلس گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و بالطبع فدراسیون های ورزشی با مشکل روبرو هستند چون بودجه ورزش کشور از ابتدا کوچک بسته شده است.

وی اعلام نمود: کشتی سرمایه ورزش کشور است و نیازمند است که توجه بیشتری به این رشته گردد. و باید کوشش کنیم این رشته ورزشی در کشورمان همواره در اوج باشد

رییس فدراسیون کشتی گفت: سال جاری سال المپیک است و ورزش کشور و رشته های المپیکی نیازمند آماده سازی بهتر هستند که این موضوع توجه بیشتر مجلس به بودجه ورزش کشور را می طلبد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1941

به "ورزش کشور به توجه بیشتر مجلس احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش کشور به توجه بیشتر مجلس احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید