سریعترین مردعمودی دنیا: هنوز پاداش بازی های دنیای را نگرفته ام

به گزارش تور روسیه ارزان، رضا علیپور می گوید که امیدوار است مسئولان به قول هایی که می دهند عمل نمایند.

سریعترین مردعمودی دنیا: هنوز پاداش بازی های دنیای را نگرفته ام

رضا علیپور سریعترین مرد عمودی دنیا در گفت و گو با خبرنگاران در مورد برنامه های پیش روی خود اظهار کرد: خداراشکر در این سال توانستم به مدال طلای بازی های آسیایی و بعد از آن به مدال طلای قهرمانی دنیا دست یابم. اکنون هم برای مسابقات جام دنیای چین که هفته آینده شروع خواهد شد آماده می شوم. تمرینات خوبی داریم و در مسابقات جام دنیای با ترکیب سه نفره اعزام خواهیم شد و در ماده سرعت رقابت خواهیم کرد. بعد از آن مسابقات نیز مسابقات قهرمانی آسیا را در ژاپن برگزار می گردد.

وی با اشاره به آسیبی که در ناحیه پا دارد گفت: زمانی که در اردوی روسیه برای حضور در مسابقات جام دنیای بودیم، پایم آسیب دید. بدشانسی این آسیب اول سال بود وگرنه بدنم خیلی آماده بود و می توانستم رکورد دنیا که به نام خودم ثبت شده است را ارتقا دهم. متاسفانه به خاطر این آسیب نتوانستم رکوردم را ارتقا دهم ولی خداراشکر توانستم قهرمان بازی های آسیایی و دوباره قهرمان دنیا شوم و عنوان های اصلی 2018 را بدست آورم.

قهرمان سنگنوردی دنیا در مورد شرایط المپیک 2020 توکیو نیز اضافه کرد: برنامه المپیک که معین است و به صورت کمباین برگزار خواهد شد اما من هنوز تمرینات انفرادی را دارم تا ببینم چه می گردد. فعلا تصمیمی نگرفته ام و باید تمرین کنم و ببینم چه می گردد.

رکورددار ماده سرعت سنگنوردی دنیا در مورد هزینه اعزام به مسابقات گفت: من در حال حاضر اسپانسر دارم. بخشی از هزینه های مربوط به اعزام همچون پول بلیط را فدراسیون یاری می نماید و همه کوشش خود را می نماید. در حال حاضر مشکل مالی وجود ندارد و شرایط بهتر شده است. خوب نشده فقط بهتر شده است.

قهرمان بازی های آسیایی 2018 امیدوار است که مسئولان به قول هایی که داده اند عمل نمایند. او در این باره گفت: امیدوارم مسئولان به قول هایی که داده اند عمل نمایند. قول هایی که مسئولان شهر خودمان دادند عملی نشد به جز یک مورد. آن هم استاندار قزوین گفته بود که برای قهرمانی در بازی های آسیایی 30 میلیون تومان می دهد و به آن عمل کرد. این اولین بار بود که مسئولان استان قزوین به ما قول داده اند و عملی شده است. همیشه قول می دادند و عمل نمی کردند.

رکورددار و قهرمان دنیا سنگنوردی با گلایه از نگرفتن پاداش بازی های دنیای سال 2017 خود اظهار کرد: من قهرمان بازی های دنیای شدم ولی پاداشی به ما ندادند. قهرمانی بازی های دنیای از قهرمانی دنیا بالاتر است، حتی از قهرمانی بازی های آسیایی هم بالاتر است. هنوزم منتظر پاداش مسابقات بازی های دنیای 2017 لهستان هستم. من آنجا قهرمان شدم، به ما قول دادند که همپای المپیک به ما پاداش می دهند اما اینکار را نکردند.

وی اضافه کرد: در کاروان ایران در بازیهای دنیای لهستان هشت نفر مدال گرفتیم اما پاداشمان را ندادند. مدال 2، 3 تا از ورزشکاران طلا بود اما پاداشی نداشت. اولین مدال تاریخ بازی های دنیای را بعد از 40 سال توانستم بگیرم اما هنوز پاداشی نگرفتم. من ماندم که ورزشکار با چه انگیزه ای باید ادامه دهد؟

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 190

به "سریعترین مردعمودی دنیا: هنوز پاداش بازی های دنیای را نگرفته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریعترین مردعمودی دنیا: هنوز پاداش بازی های دنیای را نگرفته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید