ویروس کرونا، تظاهرات کنندگان اوکراینی به سمت افراد تخلیه شده از چین سنگ پرتاب کردند

به گزارش تور روسیه ارزان، تظاهرات کنندگان در اوکراین به سمت کاروانی که در حال انتقال افراد تخلیه شده از چین به سمت یک مرکز قرنطینه بود سنگ پرتاب کردند.

ویروس کرونا، تظاهرات کنندگان اوکراینی به سمت افراد تخلیه شده از چین سنگ پرتاب کردند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ترس از گسترش ویروس کرونا به گسترش خشونت در اوکراین منجر شد و تظاهرات کنندگان به سمت اتوبوس هایی که در حال انتقال بعضی از مسافران چین به سمت یک مرکز قرنطینه بوده اند سنگ پرتاب نموده اند.

اسکای نیوز امروز آدینه (دوم اسفند) گزارش داد تظاهرات کنندگان در روستای نووی سانزاری، واقع در استان پولتاوا اوکراین، همزمان با حرکت کاروانی به سمت یک مرکز قرنطینه در این منطقه با پلیس درگیر شده و اقدام به آتش زدن لاستیک ماشین کردند. این کاروان در حال انتقال 70 فرد تخلیه شده از چین بود.

گزارش ها حاکی است پرتاب سنگ به شکسته شدن پنجره یکی از اتوبوس ها منجر شد اما ظاهراً هیچ یک از افراد داخل اتوبوس آسیب ندیدند. علی رغم این پلیس محلی در بیانیه ای گفته 9 افسر پلیس و یک غیرنظامی به دلیل درگیری های گسترده تر نیازمند درمان در بیمارستان هستند.

صدها نیروی پلیس، خودروهای ون و پرسنل زرهی برای حفظ نظم روانه این مناطق شده اند. اسکای نیوز گفته از ساعات آغازین صبح، صدها نفر از ساکنان منطقه جاده های منتهی به مرکز قرنطینه ای که قرار است میزبان نفرات تخلیه شده از چین باشد را مسدود نموده اند.

وزارت بهداشت چین بامداد آدینه در جدیدترین آمار خود درباره تعداد تلفات ویروس کرونا گفته تا کنون 2233 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خودشان را از دست داده اند. تعداد فوتی ها در استان هوبی به مرکزیت شهر ووهان که بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس در چین را دارست، به 2144 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت چین تاکید نمود که با ثبت 411 مورد جدید مبتلایان به کرونا در روز پنجشنبه، تعداد کل چینی های مبتلا به این ویروس، به حدود 75 هزار نفر رسیده است.

گفته می گردد که منشأ این ویروس فروشگاه غذای دریایی شهر ووهان چین در است که به شهرهای بزرگ چین مانند پکن و شانگهای گسترش یافته است. آمریکا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، فرانسه و کانادا کشورهایی هستند که موارد ابتلا در آنها گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1071

به "ویروس کرونا، تظاهرات کنندگان اوکراینی به سمت افراد تخلیه شده از چین سنگ پرتاب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا، تظاهرات کنندگان اوکراینی به سمت افراد تخلیه شده از چین سنگ پرتاب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید