پروژه های میدان شریعتی و میدان ورزش اراک سال جاری بهره برداری می گردد

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، کاوه فلک الافلاکی عصر روز شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اراک گفت: براساس اعلام مجری طرح میدان ورزش و پروژه میدان شریعتی اراک، با توجه به پیشرفت 97 درصدی میدان ورزش و 92 درصدی شریعتی، این دو پروژه که از جمله پروژه های مهم اراک است تا انتها امسال به بهره برداری می رسد.

پروژه های میدان شریعتی و میدان ورزش اراک سال جاری بهره برداری می گردد

وی اضافه کرد: این پروژه ها به ویژه پروژه پل میدان شریعتی نسبت به زمان مشخص شده اتمام آن به تأخیر افتاده، انتظار داریم مجری این دو طرح هرچه سریعتر نسبت به اتمام آن ها اقدام کند چراکه تأخیر موجب نارضایتی مردم و از هدررفت بیت المال می گردد.

فلک الافلاکی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: شنیده شده است که در شهرداری اراک هنوز بعضی از بازنشستگان مشغول کار هستند. انتظار می رود سرپرست شهرداری اراک این موضوع را پیگیری و نتیجه را به شورای اسلامی اراک اعلام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک همچنین در مورد عدم واگذاری 52 واحد ساخته شده در شهرک خودروی اراک، از شهرداری شرح خواست که قرار شد این مورد در جلسه آینده شورا به طور مفصل توسط شالی بیگ، سرپرست شهرداری شرح داده گردد.

براساس این گزارش، در ادامه جلسه ایرج رضایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک اعلام کرد: وضعیت اقتصادی و قراردادهای شهرداری روشن و شفاف نیست و سرپرست شهرداری موظف است این موضوع را برای اعضای شورا و اذهان عمومی طی لیست اعلام کند.

وی بیان داشت: همچنین ورودی های شهر شرایط مناسبی ندارد که باید نسبت به موضوع هم توجه و اقدامات لازم گردد.

پیمان رشیدی، رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی اراک نیز در مورد تاخیر در اجرای پروژه پل میدان شریعتی با انتقاد از روند کار توضیح داد: متاسفانه طرح پل میدان شریعتی اراک که بخشی از آن در مرکز شهر واقع شده است به یک معضل بزرگ تبدیل شده است. پیمانکار و مجری طرح بایستی بدون فوت وقت ترتیبی اتخاذ نمایند که هر چه سریعتر کار به خاتمه برسد تا سال آینده این معضل از روی دوش اراک برداشته گردد.

لازم به ذکر است تصویب تفریغ بودجه سال 96 شهرداری و سازمان های تابعه به استناد بند 12 ماده 80 قانون تشکیلات وظایف انتخاب وشراهای اسلامی کشور، جشنواره خوش حسابی شهروندان اراک و اهدای جوایز در مورد پرداخت به موقع عوارض نوسازی و عمران و...، همچنین تصویب اصلاح و انتقال 50 میلیارد ریال از اعتبار محل ماده 5 بودجه مصوب سال 97 شهرداری به اعتبار ماده 19 مربوط به حق سنوات خدمت کارکنان قسمت اداری شهرداری به استناد ماده 28 آیین نامه اقتصادی شهرداری اراک بخشی از مصوبات این جلسه بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 439

به "پروژه های میدان شریعتی و میدان ورزش اراک سال جاری بهره برداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های میدان شریعتی و میدان ورزش اراک سال جاری بهره برداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید