پیغام متفاوت رونالدو پس از پیروزی منچستریونایتد

به گزارش تور روسیه ارزان، ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از پیروزی تیمش در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس از موضعی متفاوت درباره شرایط شیاطین سرخ سخن گفت.

پیغام متفاوت رونالدو پس از پیروزی منچستریونایتد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان؛ تا همین هفته گذشته شاید خیلی از طرفداران منچستریونایتد فکر می کردند که کریستیانو رونالدو تمایلی به ماندن در این تیم ندارد. دلیلش هم مصاحبه اخیر او با شبکه اسکای اسپورت انگلیس بود که در آن از خجالت هم تیمی هایش عایدی و مسائل تیم را به رویکرد نامناسب و عدم مسئولیت پذیری آنها در قبال شیاطین سرخ مرتبط دانست.

رونالدو اما در پیامی تازه پس از پیروزی شب گذشته (شنبه) تیمش در لیگ برتر انگلیس از موضعی متفاوت درباره تیم و هم تیمی هایش سخن به میان آورد که نشان می دهد ذهنیتش نسبت به تیم عوض شده است.

او پس از پیروزی یک گله تیمش در خانه وستهام که به لطف تک گل مارکوس رشفورد رقم خورد، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: یک پیروزی مهم دیگر قبل از توقف لیگ برتر. یک گام دیگر به سوی اهداف مان برداشتیم. جهت پرفراز و نشیب و پر از مانع است اما ما کنار یکدیگر می مانیم و سخت کوشش می کنیم تا باعث سربلندی طرفداران مان شویم. شیاطین به پیش!

رونالدو و یارانش به لطف پیروزی شب گذشته، جای وستهام را در رده چهارم جدول گرفتند هرچند این جایگاه برای آنها تضمین شده نیست چرا که مردان رالف رانگنیک نسبت به تیم های تعقیب کننده شان تعداد بازی های بیشتری انجام داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2288

به "پیغام متفاوت رونالدو پس از پیروزی منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام متفاوت رونالدو پس از پیروزی منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید