محرومیت 3 طرفدار چلسی به خاطر جنجال سازی در پاریس

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران: باشگاه چلسی انگلیس به وعده خود برای برخورد با طرفداران نژادپرستی که پیش از بازی این تیم و پاری سن ژرمن جنجال به راه انداختند، عمل کرد.

محرومیت 3 طرفدار چلسی به خاطر جنجال سازی در پاریس

به گزارش خبرنگاران، در واکنش به جنجال نژادپرستانه ای که گروهی از طرفداران تیم فوتبال چلسی پیش از بازی این تیم و پاری سن ژرمن (در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) با توهین نژادپرستانه به یک فرد سیاهپوست در یکی از ایستگاه های متروی پاریس به راه انداختند، این باشگاه سه نفر از این طرفداران را از حضور در استادیوم استمفوردبریج برای بازی برگشت دو تیم محروم کرد.

این طرفداران به یک شهروند فرانسوی سیاه پوست که قصد سوار شدن به قطار را داشت، اجازه ورود ندادند و پس از آن با سر دادن شعارهای نژادپرستانه از اقدام خود دفاع کردند.

باشگاه چلسی در این خصوص بیانیه ای منتشر نموده که در آن آمده است: در نتیجه تحقیقات اجرا شده از حادثه متروی پاریس، باشگاه چلسی سه نفر را از حضور در استادیوم استمفوردبریج محروم نموده است. اگر مدارک کافی برای اثبات نقش داشتن این سه نفر در حادثه وجود داشته باشد، باشگاه آنها را تا آخر عمر از حضور در استمفوردبریج محروم خواهد نمود. ما به همکاری خود با شهرداری و پلیس پاریس برای آنالیز اتفاق اتفاق افتاده، ادامه می دهیم.

بازی برگشت تیم های چلسی و پاری سن ژرمن (20 اسفند) در استادیوم استمفوردبریج برگزار می گردد. نتیجه ملاقات رفت آنها یک بر یک مساوی بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1111

به "محرومیت 3 طرفدار چلسی به خاطر جنجال سازی در پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت 3 طرفدار چلسی به خاطر جنجال سازی در پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید