پیدا شدن 250 قبر در زمین پیکه!

به گزارش تور روسیه ارزان، پیکه در چند ماه اخیر به واسطه ماجرای طلاقش از شکیرا در صدر اخبار قرار داشته است، اما حالا موضوع دیگری باعث شده که نام او بار دیگر در رسانه های اسپانیایی مطرح شود.

پیدا شدن 250 قبر در زمین پیکه!

این بازیکن جدای از زمینه های ورزشی، در سایر زمینه ها نیز سرمایه گذاری های متعددی دارد. او در سال 2015 زمینی به ارزش 20 میلیون دلار در مالاگا خرید که بتواند هتلی مجلل در آن بسازد، زمینی که در یکی از منحصربه فردترین منطقه ها این شهر قرار داشت.

اما حالا که زمان آغاز به کار رسیده است، اتفاقی رخ داد که همه را عصبانی کرده است. در زمینی که متعلق به این بازیکن است 250 قبر پیدا شده است. این قبر ها متعلق به چند قرن قبل است و همین کار را پیچیده تر کرده است.

آلبرتو کومپیان، باستان شناس، به یکی از روزنامه های مالاگا گفت: ما نزدیک به 250 قبر پیدا کردیم که بیشتر آن ها خالی هستند. شاید این قبر ها هرگز مورد استفاده قرار نگرفته باشند. این زمین یکی از بزرگترین گورستان های کشور به شمار میرود.

اول از همه باید تحقیقات مرتبط برای یافتن حقیقت این ماجرا انجام شود تا تعیین شود که آن ها دقیقا از چه قرنی هستند. این باستان شناس گفته است که قرار است در ژانویه 2023 به تحقیق در این زمینه ادامه دهد و شاید این موضوع معضلی جدی در روند ساخت و ساز روی این زمین در آینده باشد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1401 بروزرسانی: 9 آبان 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2473

به "پیدا شدن 250 قبر در زمین پیکه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیدا شدن 250 قبر در زمین پیکه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید