پیوس در مصاحبه با خبرنگاران: پرسپولیس کار نشد را شدنی کرد ، توقع آسیایی از پرسپولیس نباید بالا برود

به گزارش تور روسیه ارزان، پرسپولیس برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد؛ رکوردی که هیچ تیمی در فوتبال ایران به آن دست نیافته است. حالا سرخ ها به نقطه ای رسیده اند که بعید به نظر می رسد تیم دیگری از ایران بتواند آن را تجربه کند.

پیوس در مصاحبه با خبرنگاران: پرسپولیس کار نشد را شدنی کرد ، توقع آسیایی از پرسپولیس نباید بالا برود

به گزارش خبرنگاران ، سرخ ها درحالی برای چهارمین بار پیاپی قهرمان شدند که مجبور به تغییر مربی هم شده بودند. بعد از قهرمانی پرسپولیس در سال 96 بسیاری گمان کردند که این تیم همانند بیشتر مدافعان قهرمانی نمی تواند در فصل بعد از این عنوان دفاع کند اما سرنوشت سرخ ها چیز دیگری بود؛ سرنوشتی که آنها را به سمت یک رکورد فوق العاده هل داد.

پرسپولیس حالا برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شده و از همین الان از پنجمین قهرمانی پیاپی هم می گویند و حتی ششمین قهرمانی پیاپی را هم مد نظر دارند.

فرشاد پیوس بازیکن سال های دور پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگاران درباره چهارمین قهرمانی سرخ ها گفت: پرسپولیس کار نشدنی را شدنی کرد. هیچ تیمی هرگز توانایی و پتانسیل رسیدن به چهار قهرمانی پیاپی را نداشته اما پرسپولیس دست به کار بزرگی زد. واقعا شایسته تقدیر هستند. عوامل بسیار زیادی در نقش دریافت چهارمین قهرمانی پیاپی سرخ ها تاثیرگذار هستند و نباید تمام این موفقیت را به یک نفر خلاصه کرد.

این بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: چهار قهرمانی پیاپی در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران قرار نیست جاودانه باشد اما قرار هم نیست به همین زودی و در سال های آینده شکسته گردد. چهار قهرمانی پیاپی عوامل زیادی را می طلبد. مربی خوب، بازیکنان خوب و آماده، امکانات، هزینه، حمایت طرفداران ومسائل بسیار زیاد دیگری. در فوتبال ایران باشگاه های زیادی نیستند که تمامی این امکانات را یک جا داشته باشند. البته به غیر از تمامی این عوامل پرسپولیس برای قهرمان شدن کوشش بازیکنان خود را هم داشت.

پیوس درباره نقش گل محمدی در قهرمانی این فصل پرسپولیس گفت: هر کسی در این قهرمانی سهم خودش را دارد. گل محمدی هم نقش خودش را به خوبی ایفا کرد. این تیم این فصل هم برای قهرمانی آمد. چه زمانی که کالدرون رفت و چه زمانی که گل محمدی به جای او آمد همه چیز مهیای قهرمانی بود. هیچکس تصورش را نمی کرد که پرسپولیس به این رکورد ارزشمند دست پیدا کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس توانایی این را دارد فصل آینده هم قهرمان گردد گفت: پنج قهرمانی پشت سر هم کار بزرگی است. پرسپولیس تا الان چهار قهرمانی پیاپی ثبت نموده و نشان داده که می تواند رکورد خود را حتی بهتر هم بکند اما باید دید که عوامل قهرمانی پرسپولیس همچنان در کنار هم قرار می گیرند یا خیر.

پیوس تاکید نمود: ثبت چهار قهرمانی پشت سر هم در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران بسیار ارزشمند است اما قهرمانی در ایران با موفقیت در آسیا بسیار تفاوت دارد. به نظر من این رکورد نباید باعث گردد توقع آسیایی از پرسپولیس بالا برود. باید با توجه به امکانات شرایط ، توقع را ایجاد کرد. اگر پرسپولیس را به عنوان قهرمان در آسیا می خواهیم باید امکانات آن را هم فراهم کنیم.

این پیشکسوت پرسپولیس در خاتمه گفت: پرسپولیس موقعیت بسیار ویژه ای در فوتبال آسیا پیدا نموده است. مسئولان باید قدر بدانند. پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت در آسیا احتیاج به همدلی دارد نه بدخواهی و حسادت. امیدوارم این تیم بتواند به آنچه که در سطح آسیا شایستگی اش را دارد دست پیدا کند. حالا این تیم فقط یک قهرمانی درآسیا می خواهد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1442

به "پیوس در مصاحبه با خبرنگاران: پرسپولیس کار نشد را شدنی کرد ، توقع آسیایی از پرسپولیس نباید بالا برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوس در مصاحبه با خبرنگاران: پرسپولیس کار نشد را شدنی کرد ، توقع آسیایی از پرسپولیس نباید بالا برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید