چهار تکواندوکار ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، این رقابتها فردا جمعه 15 آذرماه با حضور 128 تکواندوکار از 42 کشور در چهار وزن المپیکی مردان و زنان در سالن دینامو شهر مسکو آغاز خواهد شد. طبق برنامه در روز نخست، مسابقات همه اوزان در مرحله مقدماتی تا نیمه نهایی انجام خواهد شد و مبارزات نیمه نهایی و نهایی هم روز شنبه 16 آذرماه برگزار می شود.

چهار تکواندوکار ایران رقبای خود را شناختند

بر اساس قرعه کشی اجرا شده آرمین هادی پور در وزن 58- کیلوگرم آرمین هادی پور با رنکینگ چهار جهان، دور نخست باید با کاما مصطفی از سنگال و در صورت برتری به دیدار برنده مبارزه براگانسا از پرتغال و آرماتانوف از روسیه خواهد رفت. رقیب روسی با رنکینگ 5 فاصله اندکی با کننده کشورمان در راستا کسب سهمیه دارد و برتری در این مبارزه می تواند سهمیه آرمین را قطعی کند. هادی پور در صورت پیروزی در دو مبارزه ابتدایی به نیمه نهایی راه خواهد یافت. از قسمت بالای این جدول نیز جانگ جون از کره جنوبی استراحت دارد و سپس با برنده خلیل صفوان از استرالیا و جک وولی از ایرلند مبارزه می کنند و یکی از آنها در نیمه نهایی با آرمین دیدار خواهد کرد.

در وزن 68 کیلوگرم تیم ملی کشورمان همانند بلژیک دو کننده دارد. میرهاشم حسینی ابتدا با الکتبی کننده نخست بلژیکی ها پیکار می کند و سپس با برنده مبارزه جواد آچاب دیگر بلژیکی این وزن و مکنیش از انگلستان خواهد رفت. سروش احمدی دیگر کننده کشورمان در این وزن دور نخست با پائولو پرز از اسپانیا مبارزه می کند و در صورت برتری به دیدار برنده چین و ترکیه می رود.

سجاد مردانی آخرین کننده ایران است که در وزن 80+ کیلوگرم دور نخست به مصاف کارلوس سانسورس از برزیل می رود و در صورت برتری، حریفش برنده مبارزه رافائل آلبا از کوبا و ماهاماچو از انگلیس خواهد بود. چو با رنکینگ چهار یکی از رقبای اصلی مردانی است. سجاد اگر می خواهد دومین حضور خود در المپیک را تجربه کند، می بایست در این بازیها به دیدار نهایی صعود کند.

رقابت های فینال گرندپری 8G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28.80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد. همچنین 6000، 3000 و 1000 دلار جایزه نقدی اهدا می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 960

به "چهار تکواندوکار ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار تکواندوکار ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید