کاهش 85 درصدی ورودی به گیلان

به گزارش تور روسیه ارزان، استاندار گیلان با اشاره به استقبال خوب مردم از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: طی سه روز اجرای این طرح از (هشتم تا یازده فروردین) به طور میانگین بیش از 85 درصد کاهش ورودی داشتیم که این آمار در استان به 88 درصد نیز رسید.

کاهش 85 درصدی ورودی به گیلان

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، ارسلان زارع اضافه نمود: همان طور که پیش بینی می شد این طرح با اقبال از سوی مردم همراه بود و طی سه روز در کشور و نیز گیلان، به خوبی اجرایی شد به گونه ای که شاهد کاهش تردد مسافران و خودروها به عنوان یکی از اهداف اولیه این طرح بودیم.

زارع کم شدن مصرف سوخت را شاخص دیگری از کاهش ترددها در گیلان ذکر و اظهار داشت: طی سه روز گذشته، افزون بر 50 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مصرف سوخت کاهش داشته و پیش بینی می گردد طی روزهای آینده این همراهی ها نیز توسط مردم ادامه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان نماینده عالی دولت در گیلان، با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت، از مردم خواست همچنان در منزل بمانند و مناسبت 13 فروردین ماه را نیز در خانه گرامی بدارند.

طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد آدینه در گیلان اجرایی شده است. گیلان یکی از نخستین استان های درگیر شیوع ویروس کرونا در کشور است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1236

به "کاهش 85 درصدی ورودی به گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 85 درصدی ورودی به گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید