کریس همسورث بعد از موفقیت فیلم استخراج به اسپایدرهد نتفلیکس پیوست

به گزارش تور روسیه ارزان، کریس همسورث بازیگر نقش ثور در دنیای سینمایی مارول قرار است پس از فیلم پیروز استخراج در یک فیلم بلاک باستری جدید به نام اسپایدرهد (Spiderhead) هم با نتفلیکس همکاری کند.

کریس همسورث بعد از موفقیت فیلم استخراج به اسپایدرهد نتفلیکس پیوست

چند ماه قبل فیلم استخراج به کارگردانی سم هارگریو و با بازی کریس همسورث، گلشیفته فراهانی و دیوید هاربر توانست به پربیننده ترین فیلم اورجینال نتفلیکس تبدیل شد. بازی خوب همسورث در این فیلم اکشن بیش از هر عامل دیگری تحسین شد و به همین خاطر نتفلیکس قصد دارد در فیلم جدید خود، با اسم اسپایدرهد به کارگردانی جوزف کوشینسکی و نویسندگی پال ورنیک و رت ریس هم از این بازیگر استفاده کند.

فیلم اسپایدرهد قرار است اقتباسی از داستان کوتاه علمی-تخیلی با همین نام، نوشته جورج ساندرز باشد که تمرکز ویژه ای روی مسأله میزان بازدارندگی اجتماعی مجازات های قضایی و عواقب آن ها دارد. در این داستان کوتاه دو زندانی طی یک برنامه تحت کنترل به نام چشم انداز روشن برای کوتاه تر شدن مدت زمان حبس شان می پذیرند تا تحت یک درمان/آزمایش دارویی جدید قرار بگیرند. احساسات آن ها پس از دریافت داروهایی دستخوش تغییر می شود و در مقابل گذشته شان قرار می گیرند.

  • بهترین فیلم های اکشن نتفلیکس که نباید از دست بدهید

بنا بر گزارش ددلاین بازیگرانی همچون جرنی اسمالت (بازیگر فیلم پرنده های شکاری) و مایلز تلر (بازیگر فیلم شلاق) نیز به زودی به فیلم اسپایدرهد می پیوندند.

زمان آغاز فیلم برداری یا تولید این فیلم معین نیست، اما از آنجا که طی ماه های آینده همسورث باید برای حضور در فیلم ابرقهرمانی ثور: عشق و رعد آماده شود و پروژه جدید نتفلیکس هنوز در مرحله پیش تولید است، احتمالا در میانه های سال آینده میلادی باید شاهد آغاز ساخت اسپایدرهد باشیم.

نتفلیکس طی سال های اخیر توانسته با تولید فیلم ها و سریال های اختصاصی نظر بسیاری از سینمادوستان و علاقه مندان به تلویزیون را به سمت خود جلب کند. این کمپانی علاوه بر آثار عام پسند، همواره سعی کرده با کارگردان های بزرگ هم همکاری کند و حاصل این تلاش ها ساخت فیلم های اختصاصی مهمی همچون مرد ایرلندی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، رما به کارگردانی آلفونسو کوارون و تصنیف باستر اسکراگز به کارگردانی برادران کوئن بوده است. نتفلیکس امسال با فیلم هایی همچون منک به کارگردانی دیوید فینچر و مرثیه هیل بیلی از ران هاوارد یکی از مدعیان اصلی تصاحب جوایز مهم سینمایی است.

منبع: CnemaBlend

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1546

به "کریس همسورث بعد از موفقیت فیلم استخراج به اسپایدرهد نتفلیکس پیوست" امتیاز دهید

1 کاربر به "کریس همسورث بعد از موفقیت فیلم استخراج به اسپایدرهد نتفلیکس پیوست" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریس همسورث بعد از موفقیت فیلم استخراج به اسپایدرهد نتفلیکس پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید