تور روسیه: شروع ساخت نخستین فیلم سینمایی روسیه در فضا

به گزارش تور روسیه ارزان، روسیه نخستین بار یک گروه فیلم سازی را برای فراوری یک فیلم سینمایی به ایستگاه بین المللی فضایی در مدار زمین فرستاده است.

تور روسیه: شروع ساخت نخستین فیلم سینمایی روسیه در فضا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، روسیه نخستین بار یک گروه فیلم سازی را برای فراوری یک فیلم سینمایی به ایستگاه بین المللی فضایی در مدار زمین فرستاده است.

در این ماموریت یک بازیگر روس به همراه یک تصویربردار و کارگردان و بعلاوه یک فضانورد به نام آنتوان شاکپلروف به وسیله آژانس فضایی روسیه موسوم به روسکاسموس و بوسیله موشک سایوز MS-19 راهی ایستگاه فضایی بین المللی شدند.

هنرمندان روسیه در یک ماموریت 12 روزه در ایستگاه فضایی بین المللی برای فیلمبرداری سکانس های The Challenge که داستان یک پزشک را به تصویر می کشد که از او خواسته می گردد برای نجات جان یک فضانورد به ایستگاه فضایی سفر کند حضور خواهند داشت.

سازمان فضایی آمریکا، ناسا پیش از این اعلام نموده بود، میخواهد تام کروز، بازیگر آمریکایی را برای شرکت در یک فیلم به ایستگاه بین المللی بفرستد که آژانس فضایی روسیه از آن پیشی گرفت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2139

به "تور روسیه: شروع ساخت نخستین فیلم سینمایی روسیه در فضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: شروع ساخت نخستین فیلم سینمایی روسیه در فضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید