کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف، دلخانی فینالیست شد

به گزارش تور روسیه ارزان، میثم دلخانی به ملاقات فینال مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام نیکولای پتروف بلغارستان راه یافت.

کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف، دلخانی فینالیست شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از امروز پنجشنبه 28 بهمن شروع شد.

در سرانجام روز نخست این رقابت ها که تا اول اسفند ماه در شهر ولیکو ترانوو برگزار می گردد نتایج زیر برای کشتی گیران کشورمان رقم خورد:

کشتی آزاد

در وزن 61 کیلوگرم داریوش حضرتقلی زاده در دور نخست با نتیجه 12 بر 10 مغلوب کولسنیک از مولداوی شد و با توجه به شکست این حریف مقابل راویندر از هند در مرحله یک چهارم نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 70 کیلوگرم یوسف کامرانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 7 بر 1 از سد ویسیلی از مقدونیه گذشت. او در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رمضمان رمضان اُف از بلغارستان با نتیجه 11 بر 1 مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در ملاقات فینال، به گروه بازنده ها رفت.

در وزن 79 کیلوگرم مصطفی قیاسی در دور نخست با با نتیجه 11 بر صفر، حسن از بلغارستان را مغلوب کرد. او در دور بعد مقابل میرزاگالیف از قزاقستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل استینوف در حالی که 7 بر 1 پیش بود با توجه به سه اخطاره شدن این حریف روس به مرحله نیمه نهایی راه یافت. قیاسی در این مرحله برابر علی شعبان اُف دارنده مدال برنز دنیا از بلاروس با نتیجه 3 بر 2 مغلوب و راهی ملاقات رده بندی شد.

در وزن 92 کیلوگرم مهدی حاجیلوئیان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر 2 مقابل عثمان نورماگمدوف دارنده مدال برنز دنیا از آذربایجان مغلوب شد و با توجه به مغلوب شدن این حریف آذربایجانی در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

کشتی فرنگی

در وزن 55 کیلوگرم سید آرش نگهداری پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل دریدی از الجزایر با نتیجه 11 بر صفر مغلوب شد. با توجه به شکست این کشتی گیر الجزایری در مرحله نیمه نهایی، آرش نگهداری حذف شد.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر دیمیتریجویچ از صربستان را مغلوب کرد. او در دور بعد با نتیجه 7 بر 3 کانیبک اولو از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. دلخانی در این مرحله مقابل اریک توربا دارنده مدال نقره بازی های اروپایی با نتیجه 7 بر 6 به فزونی رسید و به ملاقات فینال راه یافت.

در وزن 72 کیلوگرم علیرضا عبدولی در دور نخست با نتیجه 8 بر 1 پورتمانن از سوئیس را مغلوب کرد و در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر مغلوب علی ارسلان کشتی گیر کشورمان از صربستان شد و با توجه به راه یابی ارسلان به ملاقات فینال، عبدولی به گروه بازنده ها راه یافت.

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر 1 کیسمونی از مجارستان را مغلوب کرد و در دور سوم نیز با نتیجه 8 بر 1 از سد آسیکیف از قرقیزستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 2 بر 1 مغلوب گلا بولکوادزه قهرمان زیر 23 سال دنیا از گرجستان شد و به ملاقات رده بندی رفت.

در روز دوم مسابقات، رضا مومنی در وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد، در مسابقات مقدماتی در به مصاف حریفی از الجزایر می رود.

سایر کشتی گیران کشورمان در مسابقات مقدماتی روز سوم این مسابقات حضور خواهند داشت.

ترکیب تیم اعزامی ایران به این مسابقات و برنامه برگزاری به توضیح زیر است:

کشتی آزاد:

57 کیلوگرم: رضا مؤمنی

61 کیلوگرم: داریوش حضرتقلی زاده

70 کیلوگرم: یوسف کامرانی

79 کیلوگرم: مصطفی قیاسی

86 کیلوگرم: محسن مصطفوی

92 کیلوگرم: مهدی حاجیلوئیان

97 کیلوگرم: میثم عبدی

125 کیلوگرم: یداله محبی

مربیان: مصطفی میرعمادیان - مجید نظری

داور: غلامرضا بهارلو

کشتی فرنگی:

55 کیلوگرم: سید آرش نگهداری

60 کیلوگرم: سعید اسمعیلی

63 کیلوگرم: میثم دلخانی

72 کیلوگرم: علیرضا عبدولی

82 کیلوگرم: علیرضا مهمدی

مربیان: ملک محمد بویری- سید نظام حسینی

سرپرست: سید هاشم میرزاده

بر اساس برنامه این مسابقات رقابت های اوزان 61، 70، 79 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد و اوزان 55، 63، 72 و 82 کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای پنج شنبه و آدینه (28 و 29 بهمن)، مسابقات اوزان 57، 65 و 74 کیلوگرم کشتی آزاد و 87، 97 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای آدینه و شنبه (29 و 30 بهمن) و رقابت های اوزان 86، 97 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد و 60، 67 و 77 کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای شنبه و یکشنبه (30 بهمن و اول اسفند) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2338

به "کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف، دلخانی فینالیست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف، دلخانی فینالیست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید