کلاهبرداری 70 میلیاردی از متقاضیان ویزای کانادا

به گزارش تور روسیه ارزان، تسنیم: فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری یک زن تبعه بیگانه با بیش از 69 میلیارد ریال کلاهبرداری به بهانه تهیه ویزای کانادا اطلاع داد.

کلاهبرداری 70 میلیاردی از متقاضیان ویزای کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار 97 در شرق استان تهران و در راستای طرح شکایت فردی مبنی بر وقوع یک فقره کلاهبرداری میلیونی توسط یک خانم به بهانه تهیه ویزای کانادا، بلافاصله آنالیز موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان نهاده شد.

وی اضافه کرد: با تحقیقات میدانی پلیس تعیین شد این متهم با استفاده از وعده های فریبنده به بهانه تهیه ویزای خانوادگی کشور کانادا ،اقدام به کلاهبرداری از افرادی در سراسر ایران نموده و در حال حاضر متواری است .

ناظری توضیح داد: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی دقیق، رد وی را در اردوگاه اتباع بیگانه در شهر مشهد مقدس می زنند و با هماهنگی مقام قضائی او را که قصد خروج از کشور داشت دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: وی که در ابتدا قصد منحرف کردن ماموران با هویت جعلی را داشت در نهایت پس از مواجهه با ادله محکم پلیس به 160 فقره کلاهبرداری به بهانه تهیه ویزای کانادا به ارزش بیش از 69 میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در انتها با اشاره به اینکه حوزه فعالیت مجرمانه وی در استان های تهران، فارس و قم بوده خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شد.

منبع: برترین ها
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 870

به "کلاهبرداری 70 میلیاردی از متقاضیان ویزای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری 70 میلیاردی از متقاضیان ویزای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید