گوشی هوآوی Enjoy 20E با تراشه کوالاکام به بازار می آید

به گزارش تور روسیه ارزان، شرکت کوالکام اخیرا توانسته مجوزی بدست بیاورد که طبق آن می تواند پردازنده های خود را به شرکت هواوی بفروشد.

گوشی هوآوی Enjoy 20E با تراشه کوالاکام به بازار می آید

به گزارش خبرنگاران به نقل از جی اس ام،شرکت کوالکام اخیرا توانسته مجوزی بدست بیاورد که طبق آن می تواند پردازنده های خود را به شرکت هواوی بفروشد. اما با این حال مجوز مذکور شرکت کولکام را وادار می سازد که تنها پردازنده های 4G را به شرکت چینی بفروشد و خبری از فروش پردازنده های نسل جدید 5G نیست. اکنون خبری به بیرون درز کرده که نشان می دهد هواوی و کوالکام قرار است پس از مدت ها با یکدیگر همکاری نمایند و نتیجه این همکاری در گوشی هواوی Enjoy 20e خواهد بود زیرا این گوشی از پردازنده اسنپدراگون بهره خواهد برد.

این خبر توسط یک خبرچین چینی به نام arsenal در وبسایت اجتماعی webio منتشر شده است و طبق گفته های این شخص، شرکت هواوی یک گوشی جدید در دست توسعه دارد و قرار است به زودی با نام Enjoy 20e به بازار عرضه شود.

بنابر شایعه ها، این گوشی جدید از پردازنده snapdragon 460 استفاده می کند. در کنار این پردازنده، 4 گیگابایت رم قرار گرفته است. همچنین 128 گیگابایت حافظه داخلی به منظور ذخیره سازی برای کاربران مهیا شده است. البته مدلی با رم 6 گیگابایتی عرضه خواهد شد که آن نیز 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد.

در این خبر گفته شده که کیفیت صفحه نمایش این گوشی از نوع HD+ خواهد بود اما در رابطه با نحوه طراحی این اطلاعاتی در دست نیست. بنابراین نمیدانیم که ناچ این گوشی چگونه خواهد بود یا اینکه هواوی تنها به باریک کردن حاشیه ها بسنده خواهد کرد. اما از آنجایی که دو گوشی enjoy 20 5G و Enjoy 20 pro از ناچ قطره ای بهره می برند؛ بنابراین احتمال دارد که این گوشی جدید هواوی نیز از همان طرح استفاده کند.

باتری این گوشی قرار است 5000 میلی آمپر ظرفیت داشته باشد و برای آن تکنولوژی شارژ سریع 10 واتی در نظر گرفته شده است. با توجه به ظرفیت بسیار زیاد این باتری، کاربران تنها با یک بار شارژ کردن می توانند به راحتی تا دو روز از گوشی خود استفاده نمایند. با این حال سرعت شارژ 10 واتی می تواند آزاردهنده باشد و برای این حجم از باتری کم است. همچنین بیان شده که هواوی پلی کربنات در این گوشی استفاده خواهد کرد.

خبرچین مذکور علاوه بر مشخصات کلیدی گوشی Huawei enjoy 20e، به قیمت احتمالی آن نیز اشاره کرده است. برای مدل 4 گیگابایتی قیمتی در حدود 183 دلار انتظار می رود اما مدل 6 گیگابایتی در رنج قیمتی 213 دلار به فروش می رسد.

در رابطه با تاریخ عرضه آن هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما انتظار می رود هواوی تا قبل از انتها سال این گوشی را عرضه کند. همچنین احتمال می رود در آینده نزدیک گوشی های بیشتری از هواوی مشاهده کنیم که از پردازنده های 4G کوالکام همچون snapdragon 720G، snapdragon 660 و snapdragon 665 بهره ببرند. بنابراین هواوی از این طریق می تواند مشتریان غیرآسیایی بیشتری جذب نماید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1657

به "گوشی هوآوی Enjoy 20E با تراشه کوالاکام به بازار می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی هوآوی Enjoy 20E با تراشه کوالاکام به بازار می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید