راهنمای سفر با تور تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، تایلند یکی از بهترین و محبوب‌ترین کشورهای قاره آسیا از دید گردشگران ایرانی است. در این مقاله شما را نکاتی از این سفر آشنا خواهیم کرد که کیفیت سفر شما را بالا خواهند برد.

راهنمای سفر با تور تایلند

اینترنت تایلند دارای سرعت مناسب و قابل اعتماد است. سرعت اینترنت در تایلند سریع ترین در جهان نیست اما سرعت خوبی داشته و نیازهای شما را برطرف می کند. اگر اینترنت هتل شما به مشکل برخورد کرد، شما می توانید در تور تایلند در گوشه و کنار شهرهای این کشور تعداد زیادی کافی نت با سرعت اینترنت بالا و قهوه های خوشمزه پیدا کنید.

جشنواره لوی کارتونگ (Loy Krathong) در چیانگ مای که در فصل پائیز برگزار می شود یکی از جشنواره های مهم این کشور محسوب شده و جشنواره چترها در بو سانگ (Bo Sang Umbrella Festival)، جشنواره چیانگ مای در ماه ژانویه، جشنواره گل های چیانگ مای در فوریه ، جشنواره آب سونگ کران (Songkran Water Festival) در ماه آپریل، جشنواره موسیقی جاز هوا هین (Hua Hin Jazz Festival ) در ماه ژوئن ، جشنواره سبزیجات و جشنواره پوکت و بانکوک در ماه های سپتامبر و اکتبر را می توان اصلی ترین جشنواره های مهم تور تایلند به شمار می‌رود.

در تایلند گزینه های متعدد و شگفت آوری برای غذا وجود دارد و گردشگران تور تایلند از این نظر در مضیقه نمی‌باشند. انواع غذاهای مختلف به سادگی در دسترس شما قرار داشته و اگر شما از رژیم غذایی گوشت و گیاه خواری به طور همزمان پیروی می کنید، تایلند، گزینه ای عالی از نظر غذایی به شمار می رود. در این کشور فرصت خوردن غذا در دکه های خیابانی را از دست ندهید البته به شرطی که موارد بهداشتی و امنیتی را نیز ملاحظه کنید. در برخی از شهرهای این کشور رستوران های ویژه ای برای گیاه خواران وجود دارد.

شما برای پیدا کردن محل اقامت مناسب در تور تایلند می توانید از سایت های رزرو هتل استفاده کرده و همچنین با عضویت در وبسایت  AirBnB  قادر به پیدا کردن موارد خوب و تخفیف های مناسبی می شوید. سایت آگودا (Agoda ) برای رزرو هتل در مناطق جنوب شرقی آسیا بسیار مناسب است. اگر چه این وبسایت در تمام جهان فعالیت می کند، اما نوع خدمات این سایت و گزینه های موجود در جنوب شرقی آسیا بسیار بیشتر و بهتر می‌باشد.

انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 373

به "راهنمای سفر با تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر با تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید