آغاز به کار تدریجی هتل های سیستان و بلوچستان با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش تور روسیه ارزان، معاون گردشگری سیستان و بلوچستان از آغاز به کار تدریجی هتل های استان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

آغاز به کار تدریجی هتل های سیستان و بلوچستان با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان نظارت های بهداشتی با قوت بیشتری از سوی ناظران معاونت گردشگری و سایر دستگاه های ناظر اعمال می گردد.

او گفت: گردشگری رفته رفته در ایران و دنیا به حالت قبل بازمی گردد، بنابراین باید از این شرایط استفاده کرده و از سیستان و بلوچستان یک برند جدید برای گردشگران بسازیم و ذهن آن ها را با ویژگی های مثبت سیستان و بلوچستان پر کنیم.

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه ترددهای بین استانی آغاز شده و به همین تناسب سناریوهای مختلف خود را عملی می کنیم، افزود: در این ایام نظارت بر فعالیت های گردشگری با توجه ویژه به سلامت مردم، هدف و اولویت اصلی ما خواهد بود.

او گفت: هتل ها و مراکز اقامتی در صورت تمایل می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده خدمات خود را به مردم ارائه و به صورت تدریجی آغاز به کار خود را اعلام کنند.

میرحسینی شرح داد: در واقع ماه مبارک رمضان در پرتو آموزه های معنوی و نورانی، بهترین فرصت برای تجدید همبستگی و همدلی بین مردم را فراهم آورده است.

او گفت: ظرفیت های سیستان و بلوچستان برای رونق گردشگری رمضان بسیار متنوع است و این سرزمین ناشناخته یکی از مناطق بکر ایران برای توسعه انواع مختلف این صنعت از جمله گردشگری رمضان محسوب می گردد.

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: رسوم و خرده فرهنگ های ماه رمضان در سیستان و بلوچستان قدمتی دیرینه دارد و خیلی از این آیین ها از گذشته های دور به ما رسیده است، همین قدمت بالا بر جذابیت این آیین ها اضافه کرده و خیلی از گردشگران تمایل دارند آن را از نزدیک مشاهده کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1300

به "آغاز به کار تدریجی هتل های سیستان و بلوچستان با رعایت پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار تدریجی هتل های سیستان و بلوچستان با رعایت پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید