اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری در آذربایجان شرقی

به گزارش تور روسیه ارزان، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز از واریز مبلغ علی الحساب تعرفه گذاری خدمات پرستاری به حساب پرستاران در استان آذربایجان شرقی اطلاع داد.

اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری در آذربایجان شرقی

آقای اشرفی اظهار کرد: اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بیمارستان های استان آذربایجان شرقی آغاز شد.

وی اضافه کرد: این واریزی شامل پرستاران، کارشناسان اتاق عمل، کارشناسان بیهوشی، بهیار، ماما هایی که طبق دستورالعمل وزارتی می توانند در بعضی از بخش ها فعالیت پرستاری انجام می دهند و یاری پرستارانی که در بالین بیماران خدمت می نمایند است.

آقای اشرفی گفت: این پرداختی ها شامل سه ماهه اول 1401 است و پرداخت ها از روز یکشنبه ششم آذرماه 1401 آغاز شده است و تا یک هفته آینده به حساب مشمولین واریز می گردد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه نزدیک 10 هزار نفر کادر پرستاری در بخش های داخلی، عمومی، اتاق عمل، بیهوشی و... در مجموعه های دولتی و خصوصی در سطح استان آذربایجان شرقی به مردم عزیزمان خدمت ارائه می نمایند، گفت: از این تعداد 27 درصد را مردان و 73درصد را بانوان تشکیل می دهند.

خبرنگاران آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آذر 1401 بروزرسانی: 7 آذر 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2483

به "اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید