ارزیابی سلامت دانشجویان در طرح پایش تندرستی

به گزارش تور روسیه ارزان، مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: 70 دانشگاه در طرح پایش تندرستی شرکت نموده اند که سلامت دانشجویان در این مورد ارزیابی قرار می گیر د.

ارزیابی سلامت دانشجویان در طرح پایش تندرستی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، محمد حسین علیزاده در نشست خبری سازمان امور دانشجویی که صبح امروز در ساختمان این سازمان برگزار گردید، با اشاره به راه اندازی یک اپلیکیشن ورزشی طی ماه های اخیر گفت: این اپلیکیشن با ارائه 150 هزار برنامه ورزشی در دسترس دانشجویان قرار گرفته است. در ابتدا 6 هزار دانشجو در این اپلیکیشن ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: استقبال دانشجویان از این اپلیکشن منجر شد که دروس تربیت بدنی 1 و 2 نیز در صورت استمرار آموزش مجازی در این اپلیکیشن پیگیری گردد.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان عنوان نمود: نزدیک به 300 پروژه در دو سال اخیر با یاری سازمان امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ها پیگیری شد که 70 پروژه آن به مرحله بهره برداری رسیده است و امیدواریم مابقی پروژه ها نیز تا شهریورماه اجرایی شوند و به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد: تمامی دانشگاه های دولتی حداقل یک اتاق تندرستی دارند و 70 دانشگاه در طرح پایش تندرستی شرکت نموده اند که سلامت دانشجویان در این مورد ارزیابی قرار می گیر د.

4084/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1429

به "ارزیابی سلامت دانشجویان در طرح پایش تندرستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی سلامت دانشجویان در طرح پایش تندرستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید