اریکسون-فیلیپین، انتها همکاری چند ماهه

به گزارش تور روسیه ارزان، در روزهای اخیر بعضی رسانه های شرق آسیا گزارش کردند فدراسیون فوتبال فیلیپین با اسون گوران اریکسون قطع همکاری نموده است. مربی اسبق تیم ملی انگلیس هم تایید کرد دیگر مسئولیتی در این تیم آسیایی ندارد.

اریکسون-فیلیپین، انتها همکاری چند ماهه

خاتمه کار اریکسون در فیلیپین

چند ماه قبل، وقتی فدراسیون فوتبال فیلیپین سراغ اسون گوران اریکسون رفت تا از او برای مربیگری در تیم ملی استفاده کند، کمتر کسی فکر می کرد که این همکاری کوتاه باشد. اریکسون در بدو ورود، 2 پیروزی مقابل تیمور غربی و سنگاپور کسب کرد تا همه به تیم او و قدرت رهبری اش امیدوار شوند. فیلیپین در بازی های تدارکاتی بعدی و البته جام ملت های آسیا، آن تیمی نبود که هم اریکسون انتظار داشت و هم طرفداران فوتبال در این کشور.

شکست یک بر صفر مقابل کره جنوبی و در نخستین بازی، هرگز عجیب نبود اما باخت 3 بر صفر برابر چین و از آن بدتر شکست 3 بر یک مقابل قرقیزستان، تمام آرزوهای فیلیپین و اریکسون را بر باد داد. 3 شکست، 7 گل خورده و تنها یک گل زده که توسط شروک- بازیکن آلمانی فیلیپین- به ثمر رسید، هیچ بهانه ای برای ادامه همکاری پیش روی طرفین نگذاشت. نه اریکسون و نه فدراسیون فوتبال فیلیپین. -

در روزهای اخیر بعضی رسانه های شرق آسیا گزارش کردند فدراسیون فوتبال فیلیپین با اسون گوران اریکسون قطع همکاری نموده است. مربی اسبق تیم ملی انگلیس هم در مصاحبه ای رسمی تایید کرد دیگر مسئولیتی در این تیم آسیایی ندارد. اریکسون در گفت و گو با رسانه ای سوئدی گفت: تمام مراحل مربوط به اتمام قراردادم با فیلیپین را انجام داده ام. هر چند 70 ساله هستم اما همچنان به کارم به عنوان مربی ادامه می دهم. می خواهم چالش جدیدی در این زمینه شروع کنم و روی نیمکت تیم جدیدی بنشینم.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 436

به "اریکسون-فیلیپین، انتها همکاری چند ماهه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اریکسون-فیلیپین، انتها همکاری چند ماهه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید