از بین تورهای خارجی به کجا سفر کنیم؟

به گزارش تور روسیه ارزان، با توجه به نوسانات دلار و افت شدید ارزش پول شدید پول ایران، شرایط گردشگری خارجی برای بسیاری از مسافران ایرانی گران و سخت می گردد. اما حتی با همین قیمت بالای دلار، باز هم می توانید سفرهای بین المللی مقرون به صرفه و خوبی برای خود و خانواده خود داشته باشید. از میان محبوب ترین سفرهای بین المللی انتخاب کنید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید. حتما مکانی را انتخاب کنید که با سلیقه، علایق و خلق و خوی شما مطابقت داشته باشد، در این مقاله قصد داریم تا چند مقصد محبوب با هزینه مناسب را در میان تورهای خارجی را به شما معرفی کنیم.

از بین تورهای خارجی به کجا سفر کنیم؟

استانبول گردی

مقصد شماره یک گردشگری خارجی اطراف ایران، استانبول، مرکز گردشگری و مالی ترکیه است. با کاهش ارزش لیر ترکیه در 2 سال اخیر، شاهد افزایش تقاضای ایرانیان برای سفر به استانبول ترکیه هستیم. ترکیه هم چنین یکی از برترین مقصدهای گردشگری بوده و تورهای استانبول، هنوز در لیست پرطرفدارترین مسیرهای گردشگری ایرانیان هستند.

شما می توانید تورهای استانبول را در تمام طول سال در سایت آرزوی سفر انتخاب و رزرو کنید و با قیمت های متنوع به شما امکان را می دهد به این شهر خاطره انگیز با خیابان ها و پاساژهای نوستالژیک سفر کنید. استانبول مکانی عالی برای خرید و گشت و گذار است.

اگر در پی کافه، رستوران و سرگرمی چند روزه هستید، استانبول یک انتخاب عالی برای یک سفر خانوادگی و ماه عسل است. حتی در روزهای گرانی دلار، تنها با پرداخت هزنه کم می توانید به استانبول سفر کنید.

سفر به آنتالیا

سفر به آنتالیا در نیمه اول سال قطعا یکی از مقصدهای مورد علاقه هموطنان و دوستداران دریا، استخر، شنا و سرگرمیات شبانه در ساحل است. آنتالیا نیز یک مقصد لوکس برای گردشگران ایرانی محسوب می گردد، اما تعداد درخواست های سفر به این شهر در نیمه دوم کاهش یافت.

اگر قصد سفر ارزان به آنتالیا را دارید و به سرگرمیات هتلی علاقه مند هستید، آنتالیا انتخاب خوبی برای سفر شما در نیمه دوم سال است. سفر به آنتالیا در نیمه دوم سال نسبت به نیمه اول سال که هوا بسیار گرم می گردد ارزان تر است و برای کسانی که از سواحل آنتالیا لذت می برند، پیشنهادهای مناسبی دارد.

ارزان ترین، برترین و اختصاصی ترین تورهای آنتالیا را با آرزوی سفر در تمام طول سال تجربه کنید. اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، توصیه می کنیم به صورت قسطی سفر کنید و در هتل های مجلل این شهر اقامت کنید.

سفر به دبی

تور دبی یکی از محبوب ترین تورها در میان ایرانیان است. مرکز توریستی امارات و خاورمیانه مکانی برای سرگرمیات لوکس، شکم گردی، تورهای سافاری صحرا، ماجراجویی و انواع فعالیت های آبی و زیر آبی است. پارک های آبی و پاساژهای بزرگ دبی از برترین مقاصد خرید و گردشگری در خاورمیانه هستند.

در نیمه دوم سال دبی آب و هوای بهتری نسبت به نیمه اول دارد و در روزهای منتهی به ژانویه شاهد هجوم گردشگران از سراسر دنیا هستیم.

سفر به تفلیس

تفلیس، مرکز زیبا، تاریخی و رنگارنگ گرجستان، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگران ایرانی در دهه اخیر بوده است. تعداد تورهای ایران در تفلیس نسبت به استانبول کمتر است، اما تفلیس و باتومی همچنان از محبوب ترین و پرطرفدارترین مقاصد بین ایرانیان هستند. تفلیس، مرکز مجذوب کننده گرجستان، در مقایسه با تایلند، مالزی و دبی یک انتخاب مالی برای گردشگران خارجی است.

عروس شهر قفقاز گزینه خوبی برای سفرهای چند روزه یا یک هفته ای است. پارک های بی رقیب و رودخانه مجذوب کننده و بعلاوه پاساژهای مجهز، موزه ها، گالری ها، تئاترها و سالن های کنسرت، این شهر را به انتخاب خوبی برای یک گشت و گذار فراموش نشدنی تبدیل نموده است. غذاهای تفلیس و مراکز تاریخی تفلیس قطعا ارزش امتحان کردن را دارند.

تور روسیه

یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری خارجی در روزهای گرم سال به خصوص در ابتدای تابستان؛ تور روسیه است. با تورهای ترکیبی آرزوی سفر در سفر به روسیه از شهرهای مسکو و سن پترزبورگ تماشا کنید و خاطرات فراموش نشدنی از این سفر رقم بزنید.

اگر قصد دارید با تور به روسیه سفر کنید، پیشنهاد آرزوی سفر به شما روزهای بهاری و تابستانی است که علاوه بر هوای مطبوع، می توانید از جاذبه طبیعی شب های سفید روسیه تماشا کنید و در هر زمانی از شبانه روز از جاذبه های گردشگری روسیه تماشا کنید.

در شهر تاریخی مسکو می توانید کاخ های زیادی را ببینید که گواه تاریخ غنی این کشور است. بعلاوه موزه های بی نظیر زیادی برای بازدید در سنت پترزبورگ و سفر با قایق در رودخانه های بسیار قدیمی و زیبا وجود دارد. تماشای های سنت پترزبورگ شامل بازدید از منظره نوسکی، کلیسای جامع کازان، میدان اسحاق، جزیره واسیلی، قلعه پتروپاولوفسک و بسیاری مکان های دیگر است.

کلام آخر:

با همه این توضیحات، شما می توانید برای آشنایی بهتر و یا مشاوره خرید تور هم به صورت نقد و هم اقساط، با شماره 02145128 تماس بگیرید و از هدایت و مشاوره کارشناس ها و متخصصان گردشگری آژانس مسافرتی آرزوی سفر پارسیان بهره ببرید و برترین تورها را با هزینه ای مناسب بخرید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2546

به "از بین تورهای خارجی به کجا سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بین تورهای خارجی به کجا سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید