استفاده از اقلام تزئینی برای تغییر جلوه خانه

به گزارش تور روسیه ارزان، می توانید به خانه خود اقلام تزئینی اضافه کنید تا به اتاق های خانه خود جلوه ای تازه بدهید. این موارد حتما نباید لوکس و گران قیمت باشند. هر چیزی که جلوه ای خاص داشته باشد، می تواند برای تزئینات مناسب باشد. معماری داخلی ساختمان تمامی جزئیات و موارد مختلف خانه چه برای راحتی و چه زیبایی را تحت پوشش قرار می دهد.

استفاده از اقلام تزئینی برای تغییر جلوه خانه

جهت دریافت خدمات فضاسازی حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

بهبود دکوراسیون خانه با اقلام تزئینی

همه ما وسایلی را در اختیار داریم که احتمالا در مکانی بسته بندی شده اند و از آنها استفاده نمی کنیم. خانه شما به بعضی لوازم جانبی نیاز دارد. به جای رفتن به فروشگاه، به آنچه که قبلا داشتید، نگاهی بیندازید. سینی های چوبی، اکریلیک، فلزی یا نقره ای را می توان در بالای قفسه ها، چرخ دستی ها، طاقچه، میز کنار تخت و میزهای قهوه خوری برای افزودن بافت و ابعاد اضافی قرار داد.

تعدادی شمع را روی آنها، طاقچه یا ردیف کتاب های خود قرار دهید. بشقاب را می توان از دیوار آویزان کرد تا یک اثر هنری شگفت انگیز ایجاد کند. از کتاب های بچه ها می توان در مهد کودک ها، اتاق های بچه ها یا حمام های آنها استفاده کرد. شما می توانید به طرز شگفت انگیزی از آنچه که قبلا داشته اید استفاده کنید!

نگهدارنده گلدانی آویز در آشپزخانه

آشپزخانه ها باید گرم و جذاب باشند. ما بیشتر وقت خود را در آنها می گذرانیم که می تواند برای تهیه غذا، خوردن غذا یا سرگرمی باشد. یک قفسه گلدانی آویزان ظرافت های خاصی به این فضا می بخشد. آشپزخانه ها به طور دائم مورد استفاده هستند و یک قفسه گلدانی آویزان قطعا باعث می گردد احساس گرمی به آن اضافه گردد.

علاوه بر این که این مورد می تواند در بازسازی آشپزخانه بسیار جالب به نظر برسد، (اندازه ها و سبک های زیادی در دسترس است) فضای اضافی در زیر کمد می تواند برای ذخیره موارد دیگر تخلیه گردد. به ندرت این مورد اتفاق می افتد که فضای محدودی برای نگهداری اقلام خود داشته باشید.

از گل و گیاه ها بیشتر استفاده کنید

گیاهان بیشتری را به فضای زندگی خود اضافه کنید. آنها را در هر اتاق، کوچک یا عظیم، یا همه آنها اضافه کنید. گیاهان دکوراسیونی ارزان و در دسترس به فضای زندگی شما اضافه می نمایند و جلوه و رنگ آن را بهبود می بخشند. گیاهان نه تنها زیبا هستند بلکه بسیاری از آنها می توانند هوای خانه را تمیز نموده و رطوبت آن را متعادل نمایند و به عنوان اقلام تزئینی مورد استفاده قرار بگیرند. آنها می توانند آلاینده ها را جذب نموده و گازهای مضر را از هوا خارج نمایند. هیچ خانه ای بدون استفاده از آنها شگفت انگیز نخواهد بود!

رنگ آمیزی کتابخانه یا استفاده از کاغذ دیواری

این مورد درخشش و انرژی جدید به فضای اتاق شما می دهد! حیرت انگیز است که چگونه یک اقدام ساده مانند یک پوشش رنگی می تواند فورا به فضای شما انرژی داده و آن را متحول کند. این قفسه داخلی ساخته شده بدون رنگ، ساده و معمولی به نظر می رسد.

شاید ساده ترین و ارزان ترین راه برای تغییر فضای خسته نماینده، استفاده از یک پوشش رنگی در مکانی غیر منتظره باشد. قفسه های کتاب مکانی ایده آل برای آغاز هستند زیرا نیازی به رنگ آمیزی یک منطقه عظیم ندارید. از دیگر مکان های جالب برای اضافه کردن رنگ روشن می تواند فضای بالای شومینه، قسمت داخلی کمد، راهرو و سقف باشد.

فرش و موکت برای ملایم سازی کف های چوبی

فرش ها به فضا گرما می بخشند و می توانند بافت، رنگ و شخصیت بسیار خوبی به فضای زندگی شما اضافه نمایند. کفپوش های چوبی زیبا بوده و به راحتی قابل نگهداری هستند اما در ماه های سرد راحتی لازم را به شما ارائه نمی دهند. فرش و موکت می توانند جذابیت و کارایی به فضای زندگی شما اضافه نمایند. برای نشان دادن شخصیت خود از چندین الگو و پارچه متفاوت استفاده کنید. یا از چندین قالیچه با الگو و پارچه یکسان استفاده کنید، یا از بافت های مختلف با رنگ یکسان استفاده کنید.

اقلام تزئینی نامحدود هستند. شما می توانید فرش و موکت خود را به گونه ای تغییر دهید تا منعکس نماینده فصل ها باشند به این ترتیب که از رنگ ها و پارچه های گرم تر در ماه های سردتر و رنگ های سرد و ملایم تر برای روزهای گرم سال استفاده کنید. گزینه های بسیاری از فرش های زیبا و قابل شستشو وجود دارد که برای اتاق های بچه ها ایده آل هستند. واقعا دلیلی ندارد که یک خانه با وجود بچه ها خردسال نتواند شیک باشد.

منبع: ویرا معماری
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1190

به "استفاده از اقلام تزئینی برای تغییر جلوه خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از اقلام تزئینی برای تغییر جلوه خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید