اظهار نظر بازیکنان تیم ملی والیبال بعد از شکست برابر روسیه

به گزارش تور روسیه ارزان، قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: در ست اول خوب بازی کردیم اما امروز روز ما نبود.

اظهار نظر بازیکنان تیم ملی والیبال بعد از شکست برابر روسیه

به گزارش خبرنگاران، شهرام محمودی بعد از شکست تیم ملی والیبال ایران برابر روسیه گفت: بازی خوبی بود اما ما خوب نبودیم. روسیه حریف قدرتمندی است. این تیم قهرمان المپیک بوده و امروز هم سرویس های خوبی زد.

او ادامه داد: امروز روز ما نبود. ست اول خوب بازی کردیم و حق مان باخت نبود و حتی فرصت برای پیروزی هم داشتیم. فشار روانی زیاد بود و گیم دوم را خوب آغاز نکردیم، اما گیم سوم به خودمان آمدیم و بازی خوبی هم داشتیم.

محمودی در خاتمه درباره بازی با ایتالیا نیز گفت: امیدوارم نتیجه خوبی برابر ایتالیا بگیریم و به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کنیم.

عادل غلامی: خیلی بد بازی کردیم

عادل غلامی سرعتی زن تیم ملی نیز بعد از بازی برابر روسیه گفت: برابر روسیه خیلی بد بازی کردیم و نتیجه را راحت به حریف دادیم. کلا در بازی امروز بد بودیم. مسابقه ها را خوب آغاز نکردیم و حتی خاتمه خوبی هم نداشتیم. امیدوارم در مرحله بعدی که با ایتالیا بازی داریم، بهتر کار کنیم. می توانیم با شکست دادن ایتالیا شگفتی ساز می شویم.

او در واکنش به اینکه شاید با توجه به صعود قطعی ایران نمایش متفاوتی در این بازی دیدیم، گفت:اصلا این طور نبود اگر می بردیم به نفع ما بود چون دوم یا سوم می شدیم. بازی با ایتالیا خیلی سخت است.تمام تیم ها را برده است.

مرندی: دور بعد تیم متفاوت تری هستیم

مهدی مرندی لیبروی تیم ملی ایران گفت: روسیه یکی از ابرقدرت های والیبال دنیا است و بازی نسبتا خوبی برابر این تیم داشتیم. عملکردمان در دور مقدماتی بد نبود و مطمئن باشید در دور بعدی تیم متفاوتی از ایران می بینید.

او در خصوص اینکه در دور بعد باید مقابل ایتالیا حاضر شوند گفت: ایتالیا در گروه خود همه تیم ها را شکست داده و بازی سختی برابر این تیم داریم ولی فرقی نمی کرد که سوم شویم یا چهارم، چرا که تمام تیم های آن گروه جزو بهترین های دنیا هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 853

به "اظهار نظر بازیکنان تیم ملی والیبال بعد از شکست برابر روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهار نظر بازیکنان تیم ملی والیبال بعد از شکست برابر روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید