افزایش ظرفیت هتل های ابوظبی

به گزارش تور روسیه ارزان، افزایش تعداد گردشگران و رشد صنعت گردشگری ابوظبی موجب شده تا مقامات امارات برای افزایش ظرفیت این شهر برای پذیرایی از مسافران ، تصمیمات جدیدی بگیرند. بر اساس گزارشی تازه از JLL، با ساخت هتل های جدید تا انتها امسال، 2300 اتاق جدید به هتل های این شهر اضافه می گردد و 5200 اتاق دیگر تا انتها سال 2017 تکمیل می گردد. با خبرنگاران همراه باشید.

افزایش ظرفیت هتل های ابوظبی

بر اساس گزارشی که JLL به تازگی منتشر نموده، ابوظبی در سه ماه اول امسال با افزایش 20 درصدی گردشگران روبرو شده و بر این اساس برنامه دارد ظرفیت هتل های خود را برای پذیرش مسافران بیشتر افزایش دهد. JLL گزارش داده که با ساخت هتل های جدید تا سال 2017، تعداد اتاق های هتل در ابوظبی از 20700 به 26000 عدد افزایش می یابد. با برنامه ریزی های انجام شده ظرفیت پذیرش مسافران این شهر تا خاتمه امسال از 3/5 میلیون به 3/9 میلیون افزایش می یابد. رشد تعداد مسافرانی که به این شهر سفر می نمایند به دلیل ابتکار دولت این کشور در توسعه فرودگاه های بین المللی این شهر و بهبود خدمات هواپیمایی Etihad است. جاذبه های گردشگری جدیدی نیز در سال های آینده افتتاح می شوند که شامل موزه لوور و گوگنهایم نوین و یک پارک با موضوعیت برادران وارنر در جزیره یاس می گردد. بر اساس گزارش JLL، حدود 45 درصد از اتاق هایی که در دست ساختند با امکانات 5 ستاره به گردشگران عرضه می شوند. همچنین در ماه های خاتمهی امسال هتل مجلل باب القصر با 677 اتاق و یک ساحل خصوصی در نزدیکی کاخ حکومتی این کشور افتتاح می گردد. شیهب بن محمود (Chiheb Ben Mahmoud)، معاون اجرایی امیر امارات که سرپرست بخش هتل ها و جاذبه های گردشگری خاورمیانه و آفریقا JLL نیز است در این باره می گوید:

بیش از 70 درصد هتل های ابوظبی و دبی 4 یا 5 ستاره هستند و این نسبت در ابوظبی بالاتر از دبی است.

وی ادامه داد:

ساخت این هتل ها، در تطابق با فضاهای تاریخی مقاصد گردشگری ابوظبی است که بسیاری از شرکت های بزرگ بین المللی و منطقه ای تقاضای همکاری در این پروژه ها را دارند.

کریستین دیویرسون که طراح برنامه های توسعه گردشگری است و ماه آینده نمایشگاه هتل های دبی را برگزار می نماید، می گوید:

امسال سال هیجان انگیزی برای صنعت گردشگری خاورمیانه است، نه تنها در امارات که در بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس هم با ساخت هتل های جدیدی روبرو هستیم. درمجموع 453 هتل با ظرفیت 134.217 اتاق در حال ساخت است. امارات متحده عربی در حال ساخت هتل های جدید در ابوظبی است و میخواهد بازار تجارت دبی را هم تقویت کند. این در حالی است که عربستان سعودی و ترکیه هم به سرعت درحال توسعه برنامه های گردشگری شان هستند.

نمایشگاه هتل ها و تفریحات گردشگری 28 تا 30 سپتامبر در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می گردد. منبع: arabianbusiness

منبع: کجارو
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1093

به "افزایش ظرفیت هتل های ابوظبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ظرفیت هتل های ابوظبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید