افشای طراحی گوشی پرچمدار آینده اوپو Find X5 Pro

به گزارش تور روسیه ارزان، بعضی از مشخصات و رندر های گوشی هوشمند پرچمدار آینده OPPO Find X5 Pro پیش از رونمایی رسمی افشا شد.

افشای طراحی گوشی پرچمدار آینده اوپو Find X5 Pro

به گزارش خبرنگاران، شرکت اوپو در حال کار بر روی نسل تازهتر گوشی های هوشمند پرچمدار سری Find است که انتظار می رود در فوریه یا مارس سال آینده میلادی به طور رسمی معرفی شوند. پیش از اعلام رسمی این برند، بعضی از جزئیات مربوط به دستگاه ها قبلاً به بیرون درز نموده است.

اکنون، Steve H.McFly @OnLeaks در تازهترین توئیت خود، رندر هایی از گوشی هوشمند آینده OPPO Find X5 Pro را به اشتراک گذاشته است. این همان دستگاهی است که پیشتر انتظار می رفت به عنوان Find X5 Pro راه اندازی گردد، اما این شرکت عدد 4 را کنار گذاشته و میخواهد از عدد 5 استفاده کند. علت این امر این است که عدد چهار در فرهنگ چینی عدد بدشانسی به شمار می رود.

در رندر ها یک ماژول دوربین تقریبا مشابه آنچه قبلاً در Find X3 Pro دیده شد، نشان داده شده است. با این حال، این بار، به نظر می رسد که این شرکت به جای شکل مربع، از شکل ذوزنقه ای نامنظم برای ماژول دوربین استفاده می نماید. در حقیقت یکی از تفاوت های اصلی این مدل تازه، پنل پشتی آن است که اکنون به جای طراحی شیشه ای که در مدل های نسل قبلی شاهد بودیم، از بافت سندبلاست استفاده شده است.

پنل جلویی گوشی هوشمند آینده OPPO Find X5 Pro، دارای یک سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش برای قرار دادن دوربین سلفی خواهد بود. با توجه به رندرها، این مدل تازه حاشیه های کمتری در اطراف نمایشگر دارد که نشان می دهد نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتر از مدل های پیشین دارد. بعلاوه دیده می گردد که کلید های تنظیم صدا در سمت چپ قاب و دکمه پاور در قاب سمت راست آن قرار دارند.

در خصوص مشخصات، بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می رود گوشی پرچمدار OPPO Find X5 Pro دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی Full HD+ با وضوح تصویر 2400 در 1080 پیکسل باشد. این گوشی بعلاوه مجهز به چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 که تازهترین محصول شرکت کوالکام است، خواهد بود.

در پنل پشتی یک مجموعه دوربین سه گانه شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو یا ماکرو 13 مگاپیکسلی وجود دارد. در پنل جلویی نیز، احتمالاً یک دوربین 32 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

گفته می گردد این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع است. در کنار OPPO Find X5 Pro، انتظار می رود که این شرکت گوشی OPPO Find X5 را نیز عرضه کند که پیش بینی می گردد مجهز به پردازنده MediaTek Dimensity 9000 باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2257

به "افشای طراحی گوشی پرچمدار آینده اوپو Find X5 Pro" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای طراحی گوشی پرچمدار آینده اوپو Find X5 Pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید