تور ارزان استانبول: اگر عجله دارید به این عکس ها از استانبول نگاه نکنید

به گزارش تور روسیه ارزان، خیابان گردی در استانبول

کمتر شهری در جهان است که خیابان هایش هم جزئی از جاذبه های شهر به حساب بیایند. یکی از این شهرها همین کنار کشور ماست. استانبول، شهری زنده و پر از رنگ و زندگی، جایی که قدم زدن در آن و تماشای خیابان هایش ذهنتان را از روزمرگی پاک می نماید. از هر جای استانبول که می خواهید آغاز کنید، در هر فصلی که هست، فرقی نمی نماید گرم باشد یا سرد. آفتاب بالای سرتان باشد یا باران، اینجا تا آخر جهان تماشایی است. از معروف ترین خیابانش استقلال و کوچه پس کوچه هایش گرفته تا محله های کوچک و قدیمی شهر، هر کدام سوژه های زیبایی برای تماشا و عکاسی کردن دارند.

تور ارزان استانبول: اگر عجله دارید به این عکس ها از استانبول نگاه نکنید

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

معماری بسیاری از خیابان ها و ساختمان های این شهر حسابی سرگرمتان می نماید. پیشنهاد می کنیم به فضاها، نماها و جزئیات ساختمان های اطرافتان دقت کنید، در میان پرسه هایتان برای چند دقیقه در یکی از کافه های دنج این شهر بنشینید و چای معروف ترک ها را سفارش دهید. لذت سفر به همین چیزهاست، می توانید حتی با هزینه کم چیزهایی را تجربه کنید که حتی تصورش را نمی کردید.

در سفر به ترکیه در فهرست جاذبه هایی که قرار است ببینید ساعتی را در روز تنها به خیابان گردی و سرک کشیدن به کوچه های استانبول اختصاص دهید. بسیاری از خانه ها در قسمت آسیایی استانبول رنگی هستند. این خانه ها با گلدان های گلی که جلوی پنجره ها آویزان نموده اند سوژه عکاسی بسیاری از گردشگران شده اند. در قسمت اروپایی هم کوچه پس کوچه های سنگ فرش شده همراه با معماری دلنشین ساختمان ها و خیابان ها در انتظار شماست. از آنجائیکه استانبول یک شهر توریستی است، تا چشم کار می نماید کافه ها و رستوران های زیبایی در سطح شهر دیده می شوند. بعضی لوکس و تجملی، بعضی دنج، کوچک و مقرون به صرفه. به نظر می رسد شهروندان استانبول در به نمایش گذاشتن خیابان ها و مکان های دیدنی شهرشان سلیقه خوبی دارند.

با خبرنگاران همراه شوید تا برای چند دقیقه چرخی در خیابان های این شهر بزنیم.

برای لذت بردن از این همه خیابان دیدنی، برای چند روز دوری از روزمرگی به استانبول سفر کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2287

به "تور ارزان استانبول: اگر عجله دارید به این عکس ها از استانبول نگاه نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: اگر عجله دارید به این عکس ها از استانبول نگاه نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید