اگر مشکل ساز شوید شما را در گور خواهم گذاشت!

به گزارش تور روسیه ارزان، رئیس جمهور فیلیپین در یک نطق تلویزیونی دستور داده است به افرادی که قوانین قرنطینه در این کشور را نقض می نمایند، شلیک گردد.

اگر مشکل ساز شوید شما را در گور خواهم گذاشت!

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، رئیس جمهور فیلیپین در یک نطق تلویزیونی دستور داده است به افرادی که قوانین قرنطینه در این کشور را نقض می نمایند، شلیک گردد.

وی با اعلام اینکه نقض قوانین قرنطینه نوعی جرم است، هشدار داد نقض قوانین قرنطینه در این کشور نه تنها موجب شیوع بیشتر ویروس می گردد بلکه شرایط را برای کارکنان بخش بهداشت و درمان سخت تر می سازد.

دوترته گفت: من به پلیس و ارتش دستور دادم اگر مسئله ای در این خصوص پیش آمد و افرادی زندگی سایرین را با نقض قوانین قرنطینه به خطر انداختند به آن ها شلیک گردد.

او سپس در ادامه اظهارات تند و تهدیدآمیز خود قسم خورد: فهمیدید؟ می میرید. اگر مشکل ساز شوید شما را در گور خواهم گذاشت!

او اظهار کرد: همکاری و رعایت قوانین قرنطینه برای همه مهم است و دولت در کوشش بوده است تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کند بنابراین افرادی که قوانین را نقض نمایند و به این بحران دامن بزنند هدف گلوله قرار می گیرند.

تا به امروز بیش از 2630 تن در فیلیپین به ویروس کرونا مبتلا و 107 تن نیز جان خود را از دست داده اند. البته این آمار متعلق به سه هفته قبل است و احتمال مبتلایان و جان باختگان بیشتر وجود دارد.

پیشتر، بعضی رسانه های فیلیپینی گزارش دادند روز گذشته در منطقه فقیرنشین مانیل عده ای در اعتراض به نبود غذا و عدم یاری رسانی دولت به خیابان ها آمده بودند که بازداشت شدند.

جمعیت فیلیپین حدود 105 میلیون نفر است که نیمی از آن ها قرنطینه شده اند.

انتهای پیغام/4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1240

به "اگر مشکل ساز شوید شما را در گور خواهم گذاشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر مشکل ساز شوید شما را در گور خواهم گذاشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید